فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم المر گنتری Elmer Gantry 1960

4.6/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم «المر گنتری» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم المر گنتری Elmer Gantry 1960
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم المر گنتری Elmer Gantry 1960

 

اطلاعات فیلم خارجی المر گنتری 

نام فیلم: Elmer Gantry
کارگردان: ریچارد بروکس – Richard Brooks 
امتیاز: IMDb 7.8/10
ژانر: درام | کلاسیک
تاریخ انتشار: 1960
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 146 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم و جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شد.

 

خلاصه داستان فیلم المر گنتری 

  • موضوع این فیلم درباره مردی خانه به دوش به اسم «المر» است که بسیار بی خیال و راحت زندگی را طی می کند تا اینکه توجهش به بنیادی مذهبی جلب میشود. بنیادی که خواهر شارون، یک مبلغ مذهبی با نفوذ، برای مردم سخنرانیهای آتشین میکند و آن ها را به مسیحیت فرا میخواند …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Elmer Gantry 

  • المر گنتری (به انگلیسی: Elmer Gantry) اسم فیلمی در سبک درام و کلاسیک به کارگردانی ریچارد بروکس (Richard Brooks) و تهیه کنندگی برنارد اسمیت (Bernard Smith) است که توسط کمپانی یونایتد آرتیستس (United Artists) در تاریخ 7 ژوئیه 1960 میلادی در آمریکا منتشر شد. فیلمنامه این فیلم توسط ریجارد بروکس (Richard Brooks) برگرفته از رمانی به همین اسم نوشته سینکلر لوئیس (Sinclair Lewis) اقتباس شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون برت لنکستر (Burt Lancaster)، جین سیمونز (Jean Simmons)، آرتور کندی (Arthur Kennedy)، شرلی جونز (Shirley Jones)، دین جاگر (Dean Jagger)، پتی پیج (Patti Page)، جان مک‌اینتایر (John McIntire)، ادوارد اندروز (Edward Andrews) و هیو مارلو (Hugh Marlowe) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. هزینه ساخت این فیلم درام 3 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 5.2 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از آندره پره‌وین (André Previn) است و جان آلتون (Elton John) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 591 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.5 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 133 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی المر گنتری

 

تریلر فیلم درام Elmer Gantry 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا