فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک جیغ ۳ Scream 3 2000

5/5 - (5 امتیاز)

دانلود فیلم رازآلود «جیغ ۳» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک جیغ ۳ Scream 3 2000
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک جیغ ۳ Scream 3 2000

 

اطلاعات فیلم خارجی جیغ ۳

نام فیلم: Scream 3
کارگردان: وس کریون – Wes Craven 
امتیاز: IMDb 5.6/10
ژانر: ترسناک | رازآلود | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2000
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 111 دقیقه
توضیحات: این فیلم برخلاف دو قسمت قبلی بیشتر بر المانهای کمدی تاکید داشته و پس از اکران توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده و موفق به کسب 1 جایزه در جشنواره فیلمهای منتخب نوجوانان 2000 و کسب 2 جایزه در جشنواره فیلمهای سرگرم‌ کننده 2001 شود.

 

خلاصه داستان فیلم جیغ ۳

  • زمانیکه سیدنی و دوستانش در حال بازدید از محل فیلم برداری یک فیلم سینمایی هستند، قاتلی دیگر با نقاب شبح، شروع به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کرده و جنایت‌ هایی خونین را مرتکب می شود و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Scream 3

  • جیغ ۳ (به انگلیسی: Scream 3) اسم فیلمی در سبک ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود به کارگردانی وس کریون (Wes Craven) و نویسندگی ایرن کروگر (Irene Krueger) است که توسط کمپانی دایمنشن فیلمز (Dimension Films) در تاریخ 4 فوریه 2000 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون نو کمبل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، دیوید آرکت (David Arquette)، پاتریک دمپسی (Patrick Dempsey)، لیو شرایبر (Liu Schreiber)، اسکات فولی (Scott Foley)، جنی مک‌کارتی (Jenny McCarthy)، جیمی کندی (Jimmy Kennedy) و کلی رادرفورد (Kelly Rutherford) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. هزینه ساخت این فیلم ترسناک 40 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 162 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از مارکو بلترامی (Marco Beltrami) است و پیتر دمینگ (Peter Deming) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 417 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 710 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی جیغ ۳

 

تریلر فیلم هیجان انگیز Scream 3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا