فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی دانگال Dangal 2016

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم ورزشی «دانگال» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی دانگال Dangal 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی دانگال Dangal 2016

 

اطلاعات فیلم دانگال

نام فیلم: Dangal
کارگردان: نیتش تیواری – Nitesh Tiwari 
امتیاز: IMDb 8.5/10
ژانر: درام | زندگینامه | اکشن | ورزشی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: هندوستان
زبان: هندی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 138 دقیقه
توضیحات: این فیلم در جشنواره بین ‌المللی فیلم پکن برای عناوین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر و بهترین فیلم اکشن موفق به دریافت 4 جایزه مختلف شده است.

 

خلاصه داستان فیلم دانگال

  • موضوع این فیلم در مورد کشتی گیر سابق تیم ملی هندوستان به اسم «ماهاویر سینگ پوگات» است که به دلیل مشکلات فراوان و در حالی ‌که هیچ‌ وقت نتوانسته به مدال طلا دست پیدا کند، مجبور می شود از تشک کشتی خداحافظی کند و اما … هم اکنون شما میتوانید این فیلم ورزشی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Dangal

  • دانگال (به انگلیسی: Dangal) اسم فیلمی هندی در سبک زندگینامه، اکشن، ورزشی و درام به کارگردانی نیتش تیواری (Nitesh Tiwari) و نویسندگی پیوش گوپتا (Piyush Gupta) و شریاس جین (Shreyas Jain) است که توسط کمپانی Aamir Khan Productions در تاریخ های 21 دسامبر 2016 (ایالات متحده آمریکا) و 23 دسامبر 2016 (هندوستان) اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون امیرخان (Aamir Khan)، ساکشی تانوار (Sakshi Tanwar)، فاطیما سانا شیخ (Fatima Sana Shaikh)، سانیا مالهوترا (Sania Malhotra)، آپارشاکتی خورانا (Aparan Shakti Khorana)، زایرا وسیم (Zaira Wasim)، ریتویک ساهور (Ritwick Sahor) و گریش کولکارنی (Girish Kulkarni) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. این فیلم پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای هند با فروش بی ‌سابقه ‌ای در کل این صنعت است. این فیلم برگرفته از زندگی کشتی‌ گیر معروف هندی به اسم «ماهاویر سینگ» ساخته شده است و جزو 250 فیلم برتر IMDB قرار دارد. هزینه ساخت این فیلم ورزشی 70 کرور بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 2000 کرور رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از پریتام چاکرابورتی (Pritam Chakraborty) است.

 

(نسخه فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 701 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.4 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.8 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی دانگال

 

تریلر فیلم اکشن Dangal

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا