فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دزد کتاب The Book Thief 2013

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «دزد کتاب» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دزد کتاب The Book Thief 2013
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دزد کتاب The Book Thief 2013

 

اطلاعات فیلم خارجی دزد کتاب 

نام فیلم: The Book Thief
کارگردان: برایان پرسیوال – Brian Percival
امتیاز: IMDb 7.6/10
ژانر: درام،‌ خانوادگی، جنگی، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: آمریکا – آلمان
زبان: انگلیسی – آلمانی – فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 131 دقیقه
توضیحات: این فیلم کاندیدای جایزه اسکار بهترین موسیقی متن را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام دزد کتاب

  • موضوع این فیلم درباره دختر بچه ای یتیم به اسم «لیسل» است که در سال 1938، در خلال جنگ جهانی دوم در کنار مادر و پدرش جدیدش هانس و روزا زندگی می کند. او هنگامی که با والدین جدیدش آشنا می شود، تلاش می کند وقتش را با خواندن کتابهای متنوع بگذراند و پس از مدتی علاقه او به خواندن کتاب بیشتر و بیشتر می شود تا جایی ترک مطالعه برای او یک کار غیر ممکن می شود. ولی یک روز آلمان های نازی به شهر کوچک آنها حمله می کنند و طی آن کتابهای او در خانه شان می سوزند. این اتفاق لیسل را به شدت ناراحت و افسرده می کند و اما … هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام هیجان انگیز را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم خانوادگی The Book Thief 

  • دزد کتاب (به انگلیسی: The Book Thief) اسم فیلمی در سبک درام،‌ خانوادگی، جنگی و هیجان انگیز به کارگردانی برایان پرسیوال (Brian Percival)، نویسندگی مایکل پترونی (Michael Petroni) و مارکوس زوزاک (Markus Zusak) و تهیه کنندگی کارن روزفلت (Karen Rosenfelt) و کن بلانکاتو (Ken Blancato) است که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در تاریخ 3 اکتبر 2013 در جشنواره فیلم Mill Valley و 27 نوامبر 2013 در آمریکا منتشر شد. موسیقی متن این فیلم را جان ویلیامز (John Williams) ساخته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جفری راش (Geoffrey Rush)، امیلی واتسون (Emily Watson) و سوفی نیلیس (Sophie Nélisse) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم 76.6 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 19 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است. تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای دزد کتاب

  • فایل فیلم دزد کتاب بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 990 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 118 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم هیجان انگیز دزد کتاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا