فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دفن شده Buried 2010

4.9/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «دفن شده» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دفن شده Buried 2010
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی دفن شده Buried 2010

 

اطلاعات فیلم خارجی دفن شده 

نام فیلم: Buried
کارگردان: رودریگو کورتس – Rodrigo Cortés 
امتیاز: IMDb 7.0/10
ژانر: درام، مهیج، رازآلود، معمایی
تاریخ انتشار: 2010
کشور سازنده: اسپانیا، آمریکا و فرانسه
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 95 دقیقه
توضیحات: این فیلم توانسته 3 جایزه گائودی، 5 جایزه گویا، جایزه هیئت ملی بازبینی فیلم و جایزه «جشنوارهٔ اروپایی فیلمهای خیالی استراسبورگ» را به خود اختصاص دهد.

 

خلاصه داستان فیلم درام دفن شده

  • موضوع این فیلم درباره یک راننده کامیون آمریکایی در عراق است که بعد از مورد حمله قرار گرفتن توسط گروهی از عراقی ها او در یک تابوت در حالی که دفن شده است، بیدار می شود. و او تنها با یک چراغ قوه و یک تلفن همراه، باید سعی کند از این تله مرگبار فرار کند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام مهیج را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم رازآلود Buried 

  • دفن شده (به انگلیسی: Buried) اسم فیلمی در سبک درام، مهیج، رازآلود و معمایی به کارگردانی رودریگو کورتس (Rodrigo Cortés)، نویسندگی کریس اسپارلینگ (Chris Sparling) و تهیه کنندگی پیتر سفرن (Peter Safran) است که توسط کمپانی لاینزگیت (Linesgate) در تاریخ 24 سپتامبر 2010 منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، خوزه لوئیس گارسیا پرز (José Luis García Pérez) و رابرت پاترسون (Robert Paterson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.  این فیلم نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس به اکران عمومی درآمد. این فیلم 19.2 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 2 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای دفن شده

  • فایل فیلم دفن شده بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 765 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 86 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم معمایی دفن شده

 

تریلر فیلم مهیج Buried 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا