فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زمین‌لرزه Earthquake 1974

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم اکشن «زمین‌لرزه» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زمین‌لرزه Earthquake 1974
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زمین‌لرزه Earthquake 1974

 

اطلاعات فیلم خارجی زمین‌لرزه 

نام فیلم: Earthquake
کارگردان: مارک رابسون – Mark Robson 
امتیاز: IMDb 5.8/10
ژانر: درام | اکشن | مهیج
تاریخ انتشار: 1974
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 123 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده 1 جایزه اسکار و نامزد دریافت 4 جایزه اسکار دیگر شد.

 

خلاصه داستان فیلم زمین‌لرزه 

  • موضوع این فیلم درباره مهندسی به اسم «استوارت گراف» است که زندگی ناخوشایندی با همسرش، «رِمی» دارد، اما از کار کردن با پدر او، «سام رویس» لذت می برد. در انستیتوی زلزله شناسی شهر، «دکتر استاکل» از گوش دادن به حرف دستیارش، «راسل» که وقوع زمین لرزه بزرگی را در چهل و هشت ساعت آینده پیش بینی کرده، طفره می رود و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Earthquake 

  • زمین‌لرزه (به انگلیسی: Earthquake) اسم فیلمی در سبک اکشن، درام و مهیج به کارگردانی و تهیه کنندگی مارک رابسون (Mark Robson) و نویسندگی جورج فوکس (George Fox) و ماریو پوزو (Mario Pozzo) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Studios) در تاریخ 15 نوامبر 1974 میلادی در آمریکا منتشر شد. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین صدابرداری در سال 1974 میلادی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلتون هستون (Charlton Heston)، اوا گاردنر (Ava Gardner)، جرج کندی (George Kennedy)، لورن گرین (Lauren Green)، بری سالیوان (Barry Sullivan)، ویکتوریا پرینسیپال (Victoria Principal)، ریچارد راوندتری (Richard Roundtree)، لوید نولان (Lloyd Nolan)، والتر ماتائو (Walter Matthew) و جنویو بوژو (Geneviève Bujold) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم اکشن 7 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 80 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جان ویلیامز (John Williams) است و فیلیپ اچ لاتروپ (Philip H. Latrop) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم زمین‌لرزه

  • ایرج ناظریان، فرشید فرزان، حسین معمارزاده، معصومه فرخنده مال، زهره شکوفنده، مینو غزنوی، بهرام زند، اکبر منانی، منصور غزنوی، مهدی آژیر، امیر هوشنگ قطعه ای، زهرا آقا رضا، سیامک اطلسی و نادره سالارپور است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 480 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 962 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.8 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 112 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی نوستالژیک زمین‌لرزه

 

تریلر فیلم مهیج Earthquake

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا