فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی سکسکه Hichki 2018

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم کمدی «سکسکه» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی سکسکه Hichki 2018
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی سکسکه Hichki 2018

 

اطلاعات فیلم سکسکه

نام فیلم: Hichki
کارگردان: سیدهارث مالهوترا – Siddharth Malhotra 
امتیاز: IMDb 7.3/10
ژانر: درام | کمدی
تاریخ انتشار: 2018
کشور سازنده: هندوستان
زبان: هندی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 118 دقیقه
توضیحات: این فیلم در تاریخ 23 مارس 2018 میلادی در سینماهای کشور هندوستان اکران شد و توانست با فروش نسبتاً خوبش بودجه خود را تأمین کند.

 

خلاصه داستان فیلم سکسکه

  • موضوع این فیلم درباره زنی است که با یک اختلال عصبی مواجه هست و مدام سکسکه می ‌کند. او به دنبال شغل معلمی است و این عیب او باعث می‌ شود، هیچ مدرسه‌ ای او را قبول نمی کند تا اینکه پیشنهاد معلمی یک کلاس به او می ‌شود اما این کلاس و شاگردانش وضعیت عادی ندارند …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام کمدی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Hichki

  • سکسکه یا خرابکاری (به انگلیسی: Hichki) اسم فیلمی در سبک درام و کمدی به کارگردانی سیدهارث مالهوترا (Siddharth Malhotra) و تهیه کنندگی منیش شرما (manish sharma) است که توسط کمپانی یاش راج فیملز (Yash Raj Fimels) در تاریخ 23 مارس 2018 میلادی در کشور هندوستان اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون رانی موکرجی (Rani Mukerji)، شیوکمار سوبرمانیم (Shivkumar Subramaniam)، سوپریا پیلگانکار (Supria Pilgankar)، ساچین (Sachin)، حوسین دیلو (Hussain Dalal)، بنجامین یانگال (Benjamin Youngal)، نراج کابی (Neeraj Kabi)، ویکرم گاخال (Wicker Gakhal) و اسیف بصری (Asif Basri) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام 1.7 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 35 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جاسلین رویال (Jaslin Royal) و هیتش سونیک (Hitch Sonic) است و آویناش آرون (Avinash Aaron) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 569 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(صوت دوبله موسسه با حجم 106 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی سکسکه

 

تریلر فیلم زیبای Hichki

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا