فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی سگ تازی Greyhound 2020

5/5 - (10 امتیاز)

دانلود فیلم جنگی «سگ تازی» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی سگ تازی Greyhound 2020
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی سگ تازی Greyhound 2020

 

اطلاعات فیلم خارجی سگ تازی

نام فیلم: Greyhound
کارگردان: آرون اشنایدر – Aaron Schneider 
امتیاز: IMDb 8.3/10
ژانر: اکشن | درام | جنگی | تاریخی 
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 92 دقیقه
توضیحات: در سپتامبر 2016 میلادی اعلام شد که تام هنکس (Tom Hanks) فیلمنامه‌ ای را در مورد یک ناوشکن نیروی دریایی در جنگ جهانی دوم نوشته‌ است. همچنین اعلام شد که هنکس، خود علاقه به بازی در این فیلم است. در فوریه 2017 میلادی آرون اشنایدر به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد و سونی پیکچرز (Sony Pictures) اجازه توزیع فیلم را بدست گرفت. ابتدا قرار بود این فیلم در تاریخ 12 ژوئن سال 2020 میلادی توسط سونی پیکچرز (Sony Pictures) در ایالات متحده آمریکا در سینماها نمایش داده شود اما به دلیل ویروس کرونا عقب افتاد. این حق توزیع به اپل تی‌وی فروخته شد، که این فیلم را به صورت دیجیتالی در 10 ژوئیه سال 2020 میلادی منتشر کرد.

 

خلاصه داستان فیلم سگ تازی

  • موضوع این فیلم درباره یک فرمانده تازه‌ کار نیروی دریایی آمریکا است که در نخستین روزهای جنگ جهانی دوم، مسئولیت هدایت گروهی از کشتیهای متحدین را که زیردریاییهای آلمان نازی در حال تعقیب‌ آن ها هستند را به عهده میگیرد و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Greyhound

  • سگ تازی یا گری هاوند (به انگلیسی: Greyhound) اسم فیلمی در سبک درام، اکشن، تاریخی و جنگی به کارگردانی آرون اشنایدر (Aaron Schneider)، تهیه کنندگی گری گوئتزمن (Gary Goetzman) و نویسندگی تام هنکس (Tom Hanks) است که سال 2020 میلادی در آمریکا منتشر شد. داستان این فیلم برگرفته از رمان شفارد خوب (1955) نوشته سی. اس. فارستر (C. S. Forrester) میباشد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون تام هنکس (Tom Hanks)، استیون گراهام (Stephen Graham)، الیزابت شو (Elisabeth Shue)، مایکل بنز (Michael Benz)، راب مورگان (Rob Morgan)، دیوید مالدونادو (David Maldonado) و جیمی استنتن (Jimmy Stanton) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. این فیلم که سکانسهای اکشن و استفاده مؤثر از زمان اجرا ۹۰ دقیقه‌ای را نشان میدهد بطور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. هزینه ساخت این فیلم جنگی 50.3 میلیون دلار بوده است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 545 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 888 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.3 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی سگ تازی

 

مشاهده آنلاین فیلم سگ تازی (Greyhound) با زیرنویس فارسی

 

تریلر فیلم اکشن Greyhound

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا