فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Paul Blart: Mall Cop 2009

4.8/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «پاول بلارت: پلیس فروشگاه» با کیفیت بلوری 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Paul Blart: Mall Cop 2009
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Paul Blart: Mall Cop 2009

 

اطلاعات فیلم خارجی پاول بلارت: پلیس فروشگاه 

نام فیلم: Paul Blart: Mall Cop
کارگردان: استیو کار – Steve Carr 
امتیاز: IMDb 5.2/10
ژانر: کمدی، اکشن، جنایی، خانوادگی
تاریخ انتشار: 2009
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 91 دقیقه
توضیحات: این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.

 

خلاصه داستان فیلم کمدی پاول بلارت: پلیس فروشگاه  

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم پاول بلارت (کوین جیمز) است که در یک فروشگاه بزرگ مشغول به کار است. او به تازگی همسرش را از دست داده و اکنون با دختر نوجوانش پیش مادر پیرش زندگی می کند. او تا به حال چندین بار در امتحانات و تمرینات پلیس های ایالتی شرکت کرده است ولی به دلیل مریضی که دارد در آنها ناموفق بوده است. او قصد دارد با یکی از فروشندگان جدیدی فروشگاه ازدواج کند ولی همه چیز با پیدا شدن یک تبهکار مخوف به هم می خوارد و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم اکشن Paul Blart: Mall Cop

  • پاول بلارت: پلیس فروشگاه (به انگلیسی: Paul Blart: Mall Cop) اسم فیلمی در سبک کمدی، اکشن، جنایی و خانوادگی به کارگردانی استیو کار (Steve Carr) و نویسندگی نیک باکای (Nick Bakay) و کوین جیمز (Kevin James) است که در تاریخ 16 جولای 2009 در آمریکا منتشر شد. موسیقی متن این فیلم را وادی واچل (Waddy Wachtel) ساخته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کوین جیمز (Kevin James)، جیما میس (Jayma Mays)، استفان رناززی (Stephen Rannazzisi)، شرلی نایت (Shirley Knight) و رانی رودریگز (Raini Rodriguez) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم 183 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 21 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای پاول بلارت: پلیس فروشگاه 

  • فایل فیلم پاول بلارت: پلیس فروشگاه بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 730 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 82 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم جنایی پاول بلارت: پلیس فروشگاه

 

تریلر فیلم خانوادگی Paul Blart: Mall Cop 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا