فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Taken 3 2014 با کیفیت بلوری

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم خارجی «ربوده شده 3» با لینک مستقیم

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Taken 3 2014 با کیفیت بلوری
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی Taken 3 2014 با کیفیت بلوری

 

اطلاعات فیلم ربوده شده 3 

نام فیلم: Taken 3
کارگردان: الیویر مگاتن – Olivier Megaton 
امتیاز: IMDb 6.0/10
ژانر: اکشن، مهیج، جنایی
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: فرانسه
زبان: انگلیسی + روسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 109 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 6.0 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم جنایی ربوده‌ شده ۳ 

  • موضوع این فیلم درباره زمانی است که مامور عملیاتی سابق سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده امریکا (CIA) برایان میلز متهم به قتل همسرش می‌شود در حالی که این یک پاپوشی بیش نیست او از دست افسران پلیس و ماموران دولتی فرار می کند تا قاتلان واقعی همسرش را بیابد و انتقام بگیرد اما اون متوجه می شود که … هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن هیجان انگیز را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم هیجان انگیز Taken 3   

  • ربوده‌ شده ۳ (انگلیسی Taken 3یا Tak3n) اسم فیلمی در سبک اکشن، مهیج و جنایی به کارگردانی الیویر مگاتن (Olivier Megaton) و نویسندگی لوک بسون (Luke Besson) و رابرت مارک کامن (Robert Mark Kamen) است که توسط کمپانی یوروپاکورپ (فرانسه) و فاکس قرن بیستم (آمریکا) منتشر شد. این فیلم سومین و آخرین قسمت از مجموعه‌ فیلم ربوده‌ شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لیام نیسون (Liam Neeson)، مگی گریس (Maggie Grace)، فامکه جانسن (Famke Janssen) و فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. آغاز فیلمبرداری فیلم 29 مارس 2014 و زمان انتشار فیلم 9 ژانویه 2014 میلادی بوده است. مکان فیلمبرداری در شهر لس آنجلس ایلت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است. این فیلم 325 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 48 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای ربوده شده ۳

  • فایل فیلم ربوده شده ۳ بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گبگابایت)

(دانلود نسخه 720p x265p با حجم 1.6 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گبگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 104 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم اکشن ربوده شده ۳

 

تریلر فیلم مهیج Taken 3 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا