فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هیجان انگیز شبح Spectre 2015

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم اکشن «شبح» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هیجان انگیز شبح Spectre 2015
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هیجان انگیز شبح Spectre 2015

 

اطلاعات فیلم خارجی شبح

نام فیلم: Spectre
کارگردان: سام مندس – Sam Mendes 
امتیاز: IMDb 7.1/10
ژانر: اکشن | هیجان انگیز | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2015
کشور سازنده: آمریکا | انگلستان
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 148 دقیقه
توضیحات: اسپکتر در زبان انگلیسی به معنی مدیریت ویژه ضد جاسوسی، تروریسم، انتقام و اخاذی است، اسم یک سندیکای خیالی بین ‌المللی جنایی است که مرد شماره یک آن ارنست استاورو بلوفلد است.

 

خلاصه داستان فیلم شبح

  • یک پیغام رمزگذاری شده از گذشته ی باند، به او سرنخی از گروه تروریستی مخوفی به اسم اسپکتر (SPECTRE) می دهد. باند به دنبال کشف و نابودی این گروه رفته و در این حال نیز M مشکلات سیاسی زیادی برای زنده و فعال نگه داشتن سرویس مخفی انگلستان دارد و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Spectre 

  • شبح یا اسپکتر (به انگلیسی: Spectre) اسم فیلمی در سبک اکشن، هیجان انگیز و ماجراجویی به کارگردانی سام مندس (Sam Mendes) ‌است که توسط کمپانی های مترو گلدوین مایر (Metro Goldwyn Meyer) و کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) در تاریخ های 26 اکتبر 2015 (انگلستان) و 6 نوامبر 2015 (آمریکا) منتشر شد. در این فیلم دنیل کریگ (Daniel Craig) برای چهارمین بار نقش مأمور 007 را بازی کرده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اندرو اسکات (Andrew Scott)، دیو باتسیتا (Dave Batsita)، مونیکا بلوچی (Monica Bellucci)، کریستوف والتز (Christoph Waltz)، رالف فاینس (Ralph Fiennes) و لئا سیدو (Léa Seydoux) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. شبح یا اسپکتر بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلمهای جیمز باند (James Bond) است. هزینه ساخت این فیلم اکشن 250 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 872.5 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از توماس نیومن (Thomas Newman) است و هویته ون هویتما (Hoyte van Hoytema) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 805 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.3 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 134 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی شبح

 

تریلر فیلم ماجراجویی Spectre

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا