فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شیوع Contagion 2011

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم اکشن «شیوع» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شیوع Contagion 2011
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شیوع Contagion 2011

 

اطلاعات فیلم خارجی شیوع

نام فیلم: Contagion
کارگردان: استیون سودربرگ – Steven Soderbergh 
امتیاز: IMDb 6.6/10
ژانر: درام | اکشن | هیجان انگیز | ترسناک | علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2011
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 116 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده 2 جایزه و نامزد 14 جایزه دیگر شد.

 

خلاصه داستان فیلم درام شیوع

  • موضوع این فیلم درباره زنی به اسم «بث امهوف» است که بعد از یک سفر کاری به شهر هنگ کنگ، بر اثر ابتلا به ویروسی با علائم مشابه بیماری آنفولانزا، جان خود را از دست میدهد. دیری نمیگذرد که این ویروس مرگبار در سرتاسر جهان شیوع پیدا میکند و مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها در کشور آمریکا، تلاش برای یافتن راه درمان آن را آغاز مینماید و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم علمی تخیلی Contagion

  • شیوع (به انگلیسی: Contagion) اسم فیلمی در سبک اکشن، درام، علمی تخیلی، ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) و نویسندگی اسکات زد. برنس (Scott Z. Burns) است که توسط کمپانی وارنر برادرز (Warner Bros) در تاریخ های 3 سپتامبر 2011 (جشنواره فیلم ونیز) و 9 سپتامبر 2011 در آمریکا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow)، چوی تین-یو (Choi Tin-Yu)، جوسی هو (Josie Ho)، داریا استروکوس (Daria Strokus)، مت دیمون (Matt Damon)، گریفین کین (Griffin Kane)، یوشیاکی کوبایاشی (Yoshiaki Kobayashi)، کیت وینسلت (Kate Winslet)، جود لا (Jude Law) و لارنس فیشبرن (Lawrence Fishburne) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در گیشه سینماهای آمریکا به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت و از نظر شیوه روایی و عملکرد بازیگران، مورد ستایش بسیاری از منتقدان قرار گرفت. فیلم شیوع در جشنواره ‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آن ها میتوان به نامزدی دریافت 1 جایزه ساترن و کسب 1 جایزه در جشنواره گلدن تریلر اواردز 2012 اشاره کرد. شباهت ‌های فراوان فیلم شیوع با واقعیات روی داده در ماجرای شیوع کووید 19 دلیل اصلی محبوبیت این فیلم پس از یک دهه بود. هزینه ساخت این فیلم هیجان انگیز 60 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 137 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از کلیف مارتینز (Cliff Martinez) است و استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

عوامل دوبلاژ فیلم زیبای شیوع

  • دوبله شده در امور دوبلاژ سیما
  • گویندگان: زنده یاد حسین عرفانی، سعید مظفری، شایسته تاجبخش، زهره شکوفنده، ناصر احمدی، تورج مهرزادیان، افشین زی نوری، مریم شیرزاد، فاطمه نیرومند، الیزا اورامی، اردشیر منظم و اصغر افضلی است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 343 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 564 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.1 گیگابایت)

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 340 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 782 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی شیوع

 

تریلر فیلم هیجان انگیز Contagion

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا