فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ماجراجویی لوگان Logan 2017

4.8/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم اکشن «لوگان» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ماجراجویی لوگان Logan 2017
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ماجراجویی لوگان Logan 2017

 

اطلاعات فیلم خارجی لوگان 

نام فیلم: Logan
کارگردان: جیمز منگولد – James Mangold 
امتیاز: IMDb 8.7/10
ژانر: اکشن | ماجراجویی | درام | علمی تخیلی | ترسناک
تاریخ انتشار: 2017
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 137 دقیقه
توضیحات: لوگان تنها فیلم در مجموعه افراد ایکس است که از طرف سیستم درجه ‌بندی فیلمها توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا درجه سنی R دریافت کرده ‌است، بدین معنی که تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمیشود. خشونت فیزیکی موجود در فیلم دلیل این تصمیم بوده ‌است.

 

خلاصه داستان فیلم لوگان

  • در زمان ۲۰۲۴ میلادی قدرت شفا بخشی «ولورین» به شدت کاهش یافته و پروفسور «چارلز اگزاویر» بسیار ضعیف شده است. با اینحال، این دو دوست برای آخرین بار با هم متحد شده‌اند تا آخرین ماجراجویی خود را انجام دهند و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ماجراجویی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Logan

  • لوگان (به انگلیسی: Logan) اسم فیلمی ابرقهرمانی در سبک درام، اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی جیمز منگولد (James Mangold) است که براساس شخصیت ولورین از کمپانی مارول کامیکس (Marvel Comics) با هنرپیشگی محمد سلطان تویه واقع در راهبند سیتی ساخته شده ‌است. فیلمنامه فیلم لوگان الهام گرفته از مجموعه کتاب کمیک لوگان مرد سال‌ دیده، اثر مارک توماس میلر (Mark Thomas Miller) و استیو مک‌نایون (Steve McConaughey) است. لوگان ادامه دو قسمت قبلی، خاستگاه مردان ایکس: ولورین (2009) و ولورین (2013) است و دهمین قسمت از مجموعه فیلمهای مردان ایکس محسوب میشود. ستارگان مشهور و مطرحی همچون پاتریک استوارت (Patrick Stewart)، بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant)، استیون مرچنت (Stephen Merchant) و دافنه کین (Dafne Keen) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم از ماه مه 2016 در لوئیزیانا آغاز شد و در اوت 2016 در نیومکزیکو به پایان رسید. اولین نمایش لوگان در تاریخ 17 فوریه 2017، در شصت و هفتمین جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین بود و سپس در 3 مارس 2017 توسط فاکس قرن بیستم با فرمت استاندارد و آی‌مکس در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران شد. فیلم با تحسین منتقدان مواجه شد و در گیشه به موفقیت تجاری رسید. منتقدان از فیلم به عنوان بهترین فیلم مارول کامیکس و یکی از برترین فیلمهای ابرقهرمانی تاریخ یاد کردند. لوگان اولین فیلمی است که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. این فیلم با بودجه 97 میلیون دلاری ساخته شده در گیشه به فروشی 618 میلیون دلاری رسید و دومین فیلم درجه آر پرفروش سال 2017 به حساب می آید.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 627 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.1 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.2 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 126 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 97 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله سوم با حجم 127 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی ترسناک لوگان

 

تریلر فیلم علمی تخیلی Logan

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا