فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی ماتیلدا Matilda 1996

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم کمدی «ماتیلدا» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی ماتیلدا Matilda 1996
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خانوادگی ماتیلدا Matilda 1996

 

اطلاعات فیلم خارجی ماتیلدا 

نام فیلم: Matilda
کارگردان: دنی دویتو – Danny DeVito 
امتیاز: IMDb 6.9/10
ژانر: خانوادگی | کمدی | فانتزی | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 1996
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 98 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده «جایزه یانگ ‌استار» بابت «بهترین بازیگر جوان» در یک فیلم کمدی (مارا ویلسون)، برنده «جایزه تماشاگران» در «جشنواره فیلم سینه ‌کید لاین» بابت بهترین کارگردانی فیلم (دنی دویتو)، برنده «جایزه استاربوی» در «جشنواره بین ‌المللی فیلم کودکان اولو» بابت بهترین کارگردانی فیلم (دنی دویتو)، نامزد دریافت جایزه ستلایت برای «بهترین هنرپیشه مکمل مرد» در یک فیلم کمدی یا موزیکال (دنی دویتو)، نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای «بهترین هنرپیشه اصلی جوان زن» در یک فیلم بلند (مارا ویلسون) و نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای «بهترین هنرپیشه مکمل جوان زن» در یک فیلم بلند (کیرا اسپنسر هسر) شد.

 

خلاصه داستان فیلم ماتیلدا 

  • موضوع این فیلم درباره دختر جوان بی نهایت کنجکاو و باهوشی به اسم «ماتیلدا» است که با والدین عامی و بی فرهنگ خود که اصلا به او توجهی ندارند، بسیار تفاوت دارد. او با بالا رفتن سن، به تدریج کشف میکند دارای قدرت حرکت دادن اشیا از دور است و میتواند از این توانایی در راه از بین بردن رنجهایش و کمک به دوستانش استفاده کند …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم خانوادگی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی Matilda

ماتیلدا (به انگلیسی: Matilda‎) اسم فیلمی در سبک خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی و کمدی به کارگردانی دنی دویتو (Danny DeVito) است که توسط کمپانی ترایستار پیکچرز (TriStar Pictures) در تاریخ 2 اوت 1996 میلادی در آمریکا منتشر شد. این فیلم براساس کتاب «رولد دال» ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون رئا پرلمان (Rhea Perlman)، امبت دیویتس (Embeth Davidtz)، پم فریس (Pam Ferris)، مارا ویلسون (Mara Wilson)، دنی دویتو (Danny DeVito)، پل روبنس (Paul Rubens)، جان لاویتس (Jon Lovitz) و تریسی والتر (Tracey Walter) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم کمدی فانتزی 36 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 62 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از دیوید نیومن (David Newman) است و استفان چاپسکی (Stefan Czapsky) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 395 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 787 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 88 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی ماتیلدا 

 

تریلر فیلم فانتزی Matilda

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا