فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم مرد نامرئی The Invisible Man 2020

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم ترسناک «مرد نامرئی» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم مرد نامرئی The Invisible Man 2020
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم مرد نامرئی The Invisible Man 2020

 

اطلاعات فیلم خارجی مرد نامرئی

نام فیلم: The Invisible Man
کارگردان: لی وانل – Leigh Whannell
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: ترسناک | علمی تخیلی | مهیج | رازآلود
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: آمریکا | استرالیا | کانادا | بریتانیا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 125 دقیقه
توضیحات: ساخت این فیلم به اوایل سال 2007 بر میگردد، اما در سال 2016 یونیورسال به سراغ این پروژه رفت و قصد داشت هیولاهای کلاسیک خود را وارد کار کرده و جانی دپ (Johnny Depp) نیز نقش اول فیلم را بگیرد. بعد از شکست فنی و اقتصادی فیلم مومیایی در سال 2017، ساخت تمام پروژه‌ها متوقف شد. در اوایل سال 2019 استودیو برنامه‌ هایش را عوض کرد و به سراغ فیلمهای تک روایی رفت و پروژه فیلم مرد نامرئی دوباره آغاز شد. بخش اصلی کار از ژوئیه تا سپتامبر 2019 در سیدنی استرالیا انجام گرفت.

 

خلاصه داستان فیلم مرد نامرئی

  • موضوع این فیلم در مورد نامزد «سسیلیا کاس» است که خودکشی میکند. او تصمیم میگیرد خاطراتش را به فراموشی بسپارد و یک زندگی جدید برای خود بسازد، اما خیلی زود طی یک اتفاقی سسیلیا به زنده بودن نامزدش مشکوک میشود و ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم رازآلود The Invisible Man

  • مرد نامرئی (به انگلیسی: The Invisible Man‎) اسم فیلمی در سبک علمی تخیلی، ترسناک، رازآلود و مهیج به نویسندگی و کارگردانی لی ونل (Leigh Whannell) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Studios) در تاریخ های 27 فوریه 2020 (استرالیا) و 28 فوریه 2020 ( ایالات متحده آمریکا) اکران شد. این فیلم اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز (H. G. Wells) و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال 1937 میلادی به کارگردانی جیمز ویل (James Whale) است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، الیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen)، هریت دایر (Harriet Dyer)، آلدیس هاج (Aldis Hodge)، استورم رید (Storm Reid)، مایکل دورمن (Michael Dorman)، بندیکت هاردی (Benedict Hardie) و سم اسمیت (Sam Smith) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد. هزینه ساخت این فیلم رازآلود 7 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 131 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از بنجامین والفیش (Benjamin Walfish) است و استفن داسکیو (Stephen Dasquio) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 378 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 768 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی مهیج مرد نامرئی

 

تریلر فیلم علمی تخیلی The Invisible Man

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا