فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی ورود Arrival 2016

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «ورود» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی ورود Arrival 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی ورود Arrival 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی ورود 

نام فیلم: Arrival
کارگردان: دنی ویلنوو – Denis Villeneuve 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: درام | علمی تخیلی | معمایی | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 116 دقیقه
توضیحات: این فیلم در هشتاد و نهمین دورهٔ جوایز اسکار نامزد هشت جایزهٔ اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود که در نهایت تنها توانست جایزه اسکار بهترین تدوین صدا را به‌ خود اختصاص دهد و جزء 236امین فیلم برتر دنیا از دیدگاه وبسایت معتبر IMDB است.

 

خلاصه داستان فیلم معمایی ورود

  • داستان این فیلم بعد از آمدن بیگانگان با یک سفینه به زمین رخ میدهد، هنگامی که یک زبا‌شناس متخصص توسط ارتش برای مشخص شدن هدف آن ها به کار گرفته میشود و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم علمی تخیلی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Arrival

  • ورود (به انگلیسی: Arrival) اسم فیلمی در سبک علمی تخیلی، درام، معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) و نویسندگی اریک هیزرر (Eric Heisserer) است که اقتباسی از داستان کوتاه «زندگی تو» به قلم تد چیانگ (Ted Chiang) است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون ایمی آدامز (Amy Adams)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker) و مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم از 7 ژوئن 2015 در مونترآل، کبک آغاز شد و نخستین نمایش آن در 1 سپتامبر 2016 در طی جشنواره فیلم ونیز بود. این فیلم در تاریخ 11 نوامبر 2016 توسط پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) در ایالات متحده آمریکا اکران عمومی شد. فیلم ورود با استقبال خوب منتقدان همراه بوده ‌است و تا به حال توانسته امتیاز 81/100 را دریافت کند. این فیلم با بودجه 47 میلیون دلاری ساخته شد و توانست در گیشه به فروش 204 میلیون دلاری برسد. موسیقی متن این فیلم اثری از یوهان یوهانسون (Jóhann Jóhannsson) است و برادفورد یانگ (Bradford Young) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 568 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 994 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 143 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 105 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم هیجان انگیز ورود

 

تریلر فیلم علمی تخیلی Arrival

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا