فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی پول L’argent 1983

4.3/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم «پول» با لینک مستقیم و کیفیت DVDRip

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی پول L’argent 1983
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جنایی پول L’argent 1983

 

اطلاعات فیلم خارجی پول

نام فیلم: L’argent
کارگردان: روبر برسون – Robert Bresson 
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: جنایی | درام
تاریخ انتشار: 1983
کشور سازنده: فرانسه
زبان: فرانسوی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 81 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شد در جشنواره فیلم کن سال 1983، جایزه بهترین کارگردان را برای سازنده‌اش به ارمغان بیاورد. در همان سال، فیلم نوستالگیا به کارگردانی آندری تارکوفسکی (Andrei Tarkovsky) هم برنده همین جایزه شد. علاوه بر جشنواره کن، این فیلم در جشنواره فیلم سزار سال 1983 هم نامزد دریافت جایزه بهترین صداگذاری شده بود.

 

خلاصه داستان فیلم پول 

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «ایوون» است که در پی اتهامی نادرست به زندان می ‌افتد و به خاطر این اتهام او دست به آدمکشی میزند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم جنایی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت DVDRip از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام L’Argent

  • پول (به فرانسوی: L’Argent) اسم فیلمی در سبک درام و جنایی به کارگردانی و نویسندگی روبر برسون (Robert Bresson) است که در تاریخ 18 مه 1983 میلادی در فرانسه اکران شد. این فیلم برداشت آزادانه‌ ای از بخش اول رمان کوتاه کوپن جعلی لئو تولستوی (Leo Tolstoy) است. پول آخرین فیلم روبر برسون (Robert Bresson) بود. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کریستین پاتی (Christine Patti)، سیلوی وان دن السن (Silvio Van Den Elsen) و مایکل بریگو (Michael Brigo) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی متن این فیلم اثری از یوهان سباستین باخ (Johann Sebastian Bach) است و امانوئل ماسوئل (Emmanuel Masuel) و پاسکو آلینود سانتیس (Pasco Alinod Santis) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود با کیفیت DVDRip با حجم 511 مگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 73 مگابایت)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا