فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم کمدی کار کثیف Dirty Work 1933

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «کار کثیف» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود دوبله فارسی فیلم کمدی کار کثیف Dirty Work 1933
دانلود دوبله فارسی فیلم کمدی کار کثیف Dirty Work 1933

 

اطلاعات فیلم خارجی کار کثیف 

نام فیلم: Dirty Work
کارگردان: لوید فرنچ – Lloyd French
امتیاز: IMDb 7.6/10
ژانر: کوتاه، کمدی، کلاسیک
تاریخ انتشار: 1933
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 19 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 7.6 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم کلاسیک کار کثیف 

  • موضوع این فیلم درباره لورل و هاردی است که به عنوان تمیزکننده دودکشهای ساختمانها، وارد خانه پروفسور شیمیدان، نودل می شوند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم کوتاه کمدی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم کوتاه Dirty Work 

  • کار کثیف (انگلیسی Dirty Work) اسم فیلمی در سبک کوتاه، کمدی، کلاسیک و زوج هنری به کارگردانی لوید فرنچ (Lloyd French)، تهیه کنندگی هال روچ (Hall Roach) و نویسندگی اچ. ام. واکر (H.M.Walker) است که توسط کمپانی مترو گلدوین مایر (Goldwyn Meyer Metro) در تاریخ 25 نوامبر 1933 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون استن لورل (Stan Laurel)، اولیور هاردی (Oliver Hardy)، لوسین لیتلفیلد (Lucien Littlefeld) و سام آدامز (Samuel Adams) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی متن این فیلم اثری از ماروین هاتلی (Marvin Hutley) و لیروی شیلد (Shield Lyre) است و کنث پیچ (Kent Pitch) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. 

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای کار کثیف

  • فایل فیلم کار کثیف بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 156 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی کار کثیف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا