فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کوایدان Kwaidan 1964

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم «کوایدان» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کوایدان Kwaidan 1964
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کوایدان Kwaidan 1964

 

اطلاعات فیلم خارجی کوایدان 

نام فیلم: Kwaidan
کارگردان: ماساکی کوبایاشی – Masaki Kobayashi 
امتیاز: IMDb 8.0/10
ژانر: فانتزی | ترسناک | درام
تاریخ انتشار: 1964
کشور سازنده: ژاپن
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 184 دقیقه
توضیحات: این فیلم توانست جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم کن را در سال 1965 از آن خود کند و نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.

 

خلاصه داستان فیلم درام کوایدان 

  • موضوع این فیلم درباره یک سامورایی است که همسر وفادار خود را ترک می کند تا با زن دیگری ازدواج کند. شبی روح یک سامورایی نزد پسر نوازنده ی نابینایی می آید و از او می خواهد تا برای حاکم خردسال مرده ای آواز بخواند. زمانی که مشغول نوشیدن چای عصرانه اش بود تصویر یک سامورایی دیگر را در فنجان چای خود میبیند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Kwaidan 

  • کوایدان (به ژاپنی: 怪談 و انگلیسی: Kwaidan) اسم فیلمی در سبک درام، فانتزی و ترسناک به کارگردانی ماساکی کوبایاشی (Masaki Kobayashi)، تهیه‌کنندگی شیگه ‌رو واکاتسوکی (Shige ‌ro Wakatsuki) و نویسندگی یوکو میزوکی (Yoko Mizuki) است که توسط کمپانی توهو در تاریخ 29 دسامبر 1964 در ژاپن اکران عمومی شد. این فیلم براساس داستانهای ژاپنی فولکلوری است که لافکادیو هرن آنها را گردآوری کرده و در کتاب کایدان: مطالعات و داستانهای چیزهای عجیب (1903) منتشر کرد. این فیلم دربرگیرنده چهار داستان جداگانه است. کوایدان به معنی داستانهای ارواح، تلفظ قدیمی کایدان است. این فیلم پرخرجترین فیلم ژاپنی تا زمان خود بود و چهار سال صرف تدارک مقدمات آن شد و فیلمبرداریش نیز یکسال به طول انجامید. ستارگان مشهور و مطرحی همچون رنتارو میکونی (Rentaro Mikuni)، کیکو کیشی (Keiko Kishi)، میچیو آراتاما (Michiyo Aratama)، میساکو واتانابه (Misako Watanabe)، تاتسویا ناکادای (Tatsuya Nakadai) و ایچیرو ناکاتانی (Ichirô Nakatani) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم ترسناک 350٬000٬000 ین بوده است. موسیقی متن این فیلم اثری از تورو تاکمیتسو (Toro Takmitsu) است و یوشیو میاجیما (Yoshio Miyajima) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 850 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.7 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 166 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم ترسناک کوایدان

 

تریلر فیلم مهیج Kwaidan 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا