فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کولیا Kolya 1996

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «کولیا» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کولیا Kolya 1996
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی کولیا Kolya 1996

 

اطلاعات فیلم خارجی کولیا 

نام فیلم: Kolya
کارگردان: یان اسویراک – Jan Svěrák 
امتیاز: IMDb 7.8/10
ژانر: درام | کمدی | خانوادگی | موزیکال
تاریخ انتشار: 1996
کشور سازنده: جمهوری چک
زبان: چکی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 111 دقیقه
توضیحات: این فیلم جایزه اسکار بهترین فیلم زبان خارجی، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی، جایزه بزرگ جشنواره بین‌ المللی فیلم توکیو، جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره Czech Lion را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام کولیا

  • موضوع این فیلم درباره ویولن سلیست معروفی به اسم «فرانتیشک لوگا» است که در شهر پراگ کارش به نوازندگی در مراسم ترحیم و خاک سپاری ها کشیده شده، ناچار میشود سرپرستی کودکی پنج ساله به اسم «کولیا» را به عهده بگیرد و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام موزیکال را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم خانوادگی Kolya

  • کولیا (به انگلیسی: Kolya) اسم فیلمی در سبک کمدی، درام، موزیکال و خانوادگی به کارگردانی یان اسویراک (Jan Svěrák) و نویسندگی زدنیک اسویراک (Zdeněk Svěrák) است که در تاریخ های 15 می 1996 جشنواره فیلم کن و 24 ژانویه 1997 میلادی در جمهوری چک منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اِما چرنا (Emma Černá)، زدنیک اسویراک (Zdeněk Svěrák)، لیبوشه شافرانکووا (Libuše Šafránková)، استلا زازورکووا (Stella Zázvorková)، کارل هژمانک (Karel Heřmánek)، لادیسلاو اسمولیاک (Ladislav Smoljak)، میروسلاو تابورسکی (Miroslav Táborský)، پترا اشپالکووا (Petra Špalková)، اوا کلپاچووا (Eva Klepáčová)، اسلاوکا بودینووا (Slávka Budínová)، میریام خیتیلووا (Miriam Chytilová)، ورونیکا فرایمانووا (Veronika Freimanová) و اوندژی وتخی (Ondřej Vetchý) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم را ولادیمیر اسموتنی (Vladimír Smutný) انجام داده است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 555 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 954 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.8 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله گلوری با حجم 154 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم کمدی موزیکال کولیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا