فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم گاندی Gandhi 1982 با کیفیت عالی

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم فوق العاده زیبای «گاندی» با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم گاندی Gandhi 1982 با کیفیت عالی
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم گاندی Gandhi 1982 با کیفیت عالی

 

اطلاعات فیلم هندی گاندی  

نام فیلم: Gandhi 
کارگردان: ریچارد اتنبرا – Richard Attenborough  
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: درام | زندگینامه | تاریخی
تاریخ انتشار: 1982
کشور سازنده: انگلستان | هند
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 191 دقیقه
توضیحات: این فیلم 198امین فیلم برتر تاریخ و برنده 8 جایزه اسکار و برنده و نامزد 52 جایزه بین المللی دیگر را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام گاندی

  • موضوع این فیلم درباره زندگی و مرگ یک وکیل هندی به اسم «گاندی» است که با مبارزات استقلال طلبانه ی مردم کشورش را به پیروزی می رساند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم تاریخی Gandhi 

  • گاندی (به انگلیسی: Gandhi) اسم فیلمی در سبک درام، زندگینامه‌ و تاریخی به کارگردانی ریچارد اتنبرا (Richard Attenborough) و نویسندگی جان برلی (John Briley) است که توسط کمپانی تصاویر کلمبیا (Columbia Pictures) در تاریخ 26 نوامبر 1980 شروع و در 10 مه 1981 میلادی به پایان رسید. در همین سال ریچارد اتنبرو و بن کینگزلی برای این فیلم برنده جایزه اسکار شدند. همچنین این فیلم جایزه اسکار بهترین فیلم را بدست آورد. گاندی در مجموع 8 جایزه اسکار کسب کرد. مطابق کتاب رکوردهای گینس حضور نزدیک به 330٬000 سیاهی لشکر در سکانس مراسم تشییع در این فیلم، بیشترین تعداد افراد حاضر در یک فیلم بوده ‌است. هزینه ساخت این فیلم هندی 22 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 127.8 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از راوی شانکار (Ravi Shankar) است و بیلی ویلیامز (Billy Williams) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون بن کینگزلی (Ben Kingsley)، جان گیلگود (John Gielgud)، کاندیس برگن (Candice Bergen)، ترور هوارد (Trevor Howard)، جان میلز (John Mills)، یان چارلون (Ian Charleson)، آتول فوگارد (Athol Fugard)، سعید جعفری (Saeed Jaffrey) و مارتین شین (Martin Sheen) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای گاندی 

  • فایل فیلم گاندی بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 3.0 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 175 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی هندی گاندی

 

تریلر فیلم هندی Gandhi 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا