فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی گروه آ The A-Team 2010

4.5/5 - (8 امتیاز)

 دانلود رایگان فیلم اکشن «گروه آ» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی گروه آ The A-Team 2010
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی گروه آ The A-Team 2010

 

اطلاعات فیلم خارجی گروه آ 

نام فیلم: The A-Team
کارگردان: جو کارنهان – Joe Carnahan 
امتیاز: IMDb 6.8/10
ژانر: کمدی، ماجراجویی، اکشن، هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2010
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 117 دقیقه
توضیحات: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

 

خلاصه داستان فیلم کمدی گروه آ  

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم هانیبال اسمیت (لیام نیسون) است که با چند نفر از دوستانش که سربازان کهنه کار جنگ عراق هستند، ولی به تازگی آن ها متهم شناخته شده و به عنوان تبهکار تحت تعقیب پلیس قرار میگیرند. آن ها متوجه می شوند که این توطئه کار زنی به نام چاریسا سوسا (جسیکا بیل) بوده است که تا به حال چند بار با هانیبال و دوستانش درگیر شده است. اکنون هانیبال و دوستانش عصبانی تر از گذشته در پی هانیبال چاریسا هستند تا بتوانند حسابشان را با او صاف کنند و اما … هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی The A-Team

  • گروه آ (به انگلیسی The A-Team) اسم فیلمی در سبک کمدی، ماجراجویی، اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی جو کارنهان (Joe Carnahan)، نویسندگی برایان بلوم (Brian Bloom) و تهیه کنندگی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم (Twentieth Century Fox) در تاریخ 11 ژوئن 2010 در آمریکا منتشر شد. هزینه ساخت این فیلم اکشن 110 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 177.2 میلیون دلاری رسیده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لیام نیسون (Liam Neeson)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، شارلتو کوپلی (Sharlto Copley)، جسیکا بیل (Jessica Biel)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، برایان بلوم (Brian Bloom)، دوایت شولتز (Dwight Schultz)، هنری چرنی (Henry Cherny)، کوئینتون جکسون (Quinton Jackson) و تام باتلر (Tom Butler) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای گروه آ  

  • فایل فیلم گروه آ بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 120 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم هیجان انگیز گروه آ 

 

تریلر فیلم The A-Team

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا