فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم Extremely Loud & Incredibly Close 2011

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک» با کیفیت عالی

دانلود دوبله فارسی فیلم Extremely Loud & Incredibly Close 2011
دانلود دوبله فارسی فیلم Extremely Loud & Incredibly Close 2011

 

اطلاعات فیلم خارجی بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک  

نام فیلم: Extremely Loud & Incredibly Close
کارگردان: استیون دالدری – Stephen Daldry 
امتیاز: IMDb 6.9/10
ژانر: درام، ماجراجویی، رازآلود، معمایی
تاریخ انتشار: 2011
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 129 دقیقه
توضیحات: این فیلم کاندیدای 2 جایزه اسکار کاندیدای اسکار بهترین فیلم و کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک

  • موضوع این فیلم درباره یک پسر نوجوان 9 ساله باهوش به اسم اسکار شل است که پس از مرگ پدرش در واقعه‌ی یازده سپتامبر و پس از شرکت در مراسم تدفین وی که تنها تابوتی خالی به یاد او دفن می‌شود، خاطراتی که از پدرش دارد را با درد و اندوه مرور می‌کند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Extremely Loud and Incredibly Close

  • بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک (انگلیسی Extremely Loud and Incredibly Close) اسم فیلمی در سبک درام، ماجراجویی، رازآلود و معمایی به کارگردانی استیون دالدری (Stephen Daldry)، تهیه کنندگی اسکات رادین (Scott Radin) و نویسندگی اریک روت (Eric Ruth) است که توسط کمپانی برادران وارنر (Brothers Warner) در تاریخ 20 ژانویه 2012 در‌ آمریکا منتشر شد. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام نوشته جاناتان سافرن فوئر (Jonathan Safren Foyer) می‌باشد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون توماس هورن (Thomas Horn)، ماکس فون سیدو (Max von Sido)، تام هنکس (Tom Hanks)، ساندرا بولاک (Sandra Bullock)، ویولا دیویس (Viola Davis) و جان گودمن (John Goodman) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته و فروش 47٫847٫881 میلیون دلاری داشته‌ است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک 

  • فایل فیلم بی اندازه بلند، بی نهایت نزدیک بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 978 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 117 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا