فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی The Miracle Worker 1962

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «معجزه گر» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی The Miracle Worker 1962
دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی The Miracle Worker 1962

 

اطلاعات فیلم خارجی معجزه گر 

نام فیلم: The Miracle Worker
کارگردان: آرتور پن – Arthur Penn
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: درام | زندگی نامه | خانوادگی
تاریخ انتشار: 1962
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 106 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و کاندید دریافت 3 جایزه دیگر شد.

 

خلاصه داستان فیلم درام معجزه گر   

  • موضوع این فیلم درباره شخصی به اسم آن سالیون است که مسئولیت آموزش زبان اشاره به دخترک نابینا و ناشنوای یک خانوادهٔ مرفه آلابامایی را به عهده می‌گیرد. او وظیفه‌ای طاقت ‌فرسا و ظاهراً ناممکن که «آن» پس از طی فراز و نشیبهای بسیار از عهدهٔ آن بر می‌آید و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم خانوادگی The Miracle Worker 

  • معجزه‌گر (انگلیسی: The Miracle Worker) اسم فیلمی در سبک درام، زندگی نامه و خانوادگی به کارگردانی آرتور پن (Arthur Penn)، نویسندگی ویلیام گیبسون (William Gibson) و تهیه کنندگی فرد کو (Fred Ko) است که توسط کمپانی یونایتد آرتیستس (United Artists) در تاریخ 28 ژوئیه 1962 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون آن بنکرافت (Anne Bancroft)، پتی دوک (Patty Duke) و اندرو پرین (Victor Jory) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. آن بنکرافت موفق شد برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص دهد. هزینه ساخت این فیلم درام 500٬000 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 2.5 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از لورنس روزنتال (Lawrence Rosenthal) است و ارنستو کاپاروس (Ernesto Caparos) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای معجزه‌گر 

  • فایل فیلم معجزه‌گر بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 794 مگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 93 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم بسیار زیبای معجزه‌گر 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا