فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی جیغ Scream 1996

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم هیجان انگیز «جیغ» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی جیغ Scream 1996
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی جیغ Scream 1996

 

اطلاعات فیلم خارجی جیغ

نام فیلم: Scream
کارگردان: وس کریون – Wes Craven 
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: ترسناک | رازآلود | هیجان انگیز | فانتزی
تاریخ انتشار: 1996
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی 
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 100 دقیقه
توضیحات: این فیلم توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده و موفق به کسب جوایز بهترین فیلم ترسناک، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه در جشنواره آکادمی فیلمهای علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک 1997 میلادی شود.

 

خلاصه داستان فیلم جیغ

  • موضوع این فیلم درباره دختری نوجوان به اسم «سیدنی» است که در سالگرد قتل مادرش، از سوی قاتلی مرموز، یک پیام تلفنی تهدیدآمیز دریافت می کند. این قاتل با اشاره به یک سری فیلمهای ترسناک، سیدنی و دوستانش را درگیر بازی مرگباری کرده و ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Scream

  • جیغ (به انگلیسی: Scream) اسم فیلمی در سبک ترسناک، فانتزی، هیجان انگیز و رازآلود به کارگردانی وس کریون (Wes Craven) و نویسندگی کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) است که توسط کمپانی دایمنشن فیلمز (Dimension Films) در تاریخ های 18 دسامبر 1996 (نمایش نخست لس آنجلس) و 20 دسامبر 1996 (ایالات متحده آمریکا) اکران عمومی شد. این فیلم با الهام از داستان واقعی جنایتهای یک قاتل سریالی ملقب به قصاب گینزویل ساخته شده‌ است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون نو کمبل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، دیوید آرکت (David Arquette)، متیو لیلارد (Matthew Lillard)، اسکیت اولریش (Skeet Ulrich)، جیمی کندی (Jamie Kennedy)، درو بریمور (Drew Barrymore)، لیو شرایبر (Liev Schreiber) و دیوید بوث (David Booth) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. هزینه ساخت این فیلم ترسناک 15 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 174 میلیون دلاری رسیده است. 

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 415 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 700 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.3 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم ترسناک جیغ

 

تریلر فیلم رازآلود Scream

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا