فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی سلما Selma 2014

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «سلما» با لینک مستقیم و کیفیت BluRay

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی سلما Selma 2014
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سینمایی سلما Selma 2014

 

اطلاعات فیلم خارجی سلما

نام فیلم: Selma
کارگردان: ایوا دوورنی – Ava DuVernay  
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: درام، بیوگرافی، تاریخی، مهیج
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی + فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 128 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردان در جوایز گلدن گلوب و جوایز سال را از طرف منتقدان به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام سلما

  • موضوع این فیلم درباره وقایع کمپین “مارتین لوتر کینگ” است که برای بدست آوردن حق رای مساوی بوسیله یک پیاده روی حماسی از سلما تا مونتگومری در سال 1965 را دنبال می کند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت BluRay از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم تاریخی Selma 

  • سلما (به انگلیسی: Selma) اسم فیلمی درام، تاریخی و بیوگرافی به کارگردانی ایوا دوورنی (Ava DuVernay) و نویسندگی پاول وب (Paul Webb) است که توسط کمپانی Paramount Pictures در تاریخ 25 دسامبر 2014 منتشر شد. موسیقی متن این فیلم را جیسون موران (جیسون موران) و فیلمبرداری آن برعهده بردفورد جوان (Bradford Young) بوده است. این فیلم 66 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 20 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون دیوید اویلو در نقش مارتین لوتر کینگ جونیور، تام ویلکینسون در نقش لیندون بی. جانسون، تیم راث در نقش جرج والاس، کامن در نقش جیمز بول، کارمن اجوجو در نقش کورتا اسکات کینگ، اپرا وینفری در نقش آنی لی کوپر، کوبا گودینگ جونیور در نقش فرد گری، جووانی ریبیسی در نقش لی سی. وایت، آلساندرو نیوولا در نقش جان دوآر، تسا تامپسون در نقش دیان نش، استفان جیمز در نقش جان لویس، دیلن بیکر در نقش جی. ادگار هوور، نایجل تاتچ در نقش مالکوم ایکس، مارتین شین در نقش فرانک مینیس جانسون و نیسی نش در نقش ریچی جین جکسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای سلما 

  • فایل فیلم سلما بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 969 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 116 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی سلما

 

تریلر فیلم مهیج Selma 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا