فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی شعله Sholay 1975

4.1/5 - (19 امتیاز)

دانلود فیلم سینمایی «شعله» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی شعله Sholay 1975
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هندی شعله Sholay 1975

 

اطلاعات فیلم خارجی شعله

نام فیلم: Sholay
کارگردان: رامش سیپی – Ramesh Sippy 
امتیاز: IMDb 8.2/10
ژانر: اکشن | عاشقانه | ماجراجویی | کمدی
تاریخ انتشار: 1975
کشور سازنده: هندوستان
زبان: هندی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 205 دقیقه
توضیحات: این فیلم یکی از بزرگترین فیلمهای تاریخ سینمای هند محسوب میشود و در جشنی که به مناسبت یکصد سالگی سینمای بالیوود برگزار شد، به ‌عنوان برترین فیلم سینمای هند در یک قرن گذشته معرفی گردید.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن شعله

  • موضوع این فیلم درباره یک پلیس بازنشسته به اسم «تاکور» (کمار) است که «جبار سینگ» (خان) خانواده اش را قتل عام کرده و دستهای خودش را بریده است. او دو ماجراجو به اسمهای «ویرو» (دهارمندرا) و «جایدیو» (باچان)، را به کار میگیرد تا تبهکار مخوف را پیدا کنند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم کمدی Sholay 

  • شعله (به هندی: शोले، به اردو: شعلے و به انگلیسی: Sholay) اسم فیلمی هندی در سبک اکشن، ماجراجویی، کمدی و عاشقانه به کارگردانی رامش سیپی (Ramesh Sippy)، تهیه کنندگی جی.پی. سیپی (G. P. Sippy) و نویسندگی سلیم جاوید (Salim Javid) است که توسط کمپانی سیپی فیلمز (Sipy Films) در سال 1975 میلادی در هندوستان اکران عمومی شد. رامش سیپی کارگردان فیلم شعله با نیم‌ نگاهی به هفت سامورایی که در اینجا به دو نفر کاهش یافته‌اند، فیلمی بسیار پرتنش میسازد؛ با زمان تقریبی 3 ساعت و 40 دقیقه (قابل ‌مقایسه با حماسهٔ 3 ساعت و 27 دقیقه‌ای لئونه: روزی روزگاری در آمریکا) که ریتمش هیچگاه افت نمیکند. برای این فیلم دو پایان وجود دارد. در نخستین پایان، جبار سینگ به دست عدالت سپرده میشود؛ اما در نسخه دوم، جبار سینگ به دست تاکور کشته میشود. این تفاوت به دلیل اِعمال نظر اداره سانسور در هند در زمان نمایش فیلم است. نسخه اصلی و بی‌سانسور در سال 1990 میلادی در دسترس عموم قرار گرفت. فیلم شعله در عین حال در قالب داستانی و تخیلی جلوه‌هایی از فمینیسم را نیز به نمایش میگذارد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون درمندرا (Dharmendra)، آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan)، سانجیو کومار (Sanjeev Kumar)، هما مالینی (Hema Malini)، جایا بهادری (Jaya Bachchan) و امجد خان (Amjad Khan) در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. هزینه ساخت این فیلم اکشن 380٫000 دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 2٫85 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از راهول برمن (R. D. Burman) است و دوارکا دیوچا فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. 

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 1.4 گیگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم خاطره انگیز شعله

 

تریلر فیلم ماجراجویی Sholay 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا