فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شکار The Hunt 2020

4.7/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم اکشن «شکار» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شکار The Hunt 2020
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک شکار The Hunt 2020

 

اطلاعات فیلم خارجی شکار

نام فیلم: The Hunt
کارگردان: کراگ زوبل – Craig Zobel 
امتیاز: IMDb 6.5/10
ژانر: ترسناک | اکشن | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 90 دقیقه
توضیحات: این فیلم در 13 مارس 2020 میلادی در آمریکا اکران شد ولی پس از تنها یک هفته اکران به علت دنیاگیری ویروس کرونا نمایش آن متوقف شد و یونیورسال استودیوز نسخه دیجیتالی آن را در دسترس قرار داد.

 

خلاصه داستان فیلم شکار

  • موضوع این فیلم درباره دوازده غریبه است که از خواب بیدار میشوند و نمیدانند کجا هستند یا چگونه به آنجا رسیده اند. آن ها نمیدانند که برای هدفی خاص انتخاب شدند، یعنی شکار ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Hunt

  • شـکار (به انگلیسی: The Hunt) اسم فیلمی در سبک اکشن، ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی کراگ زوبل (Craig Zobel)، نویسندگی نیک کیس (Nick Case)، دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) و تهیه کنندگی جیسون بلوم (Jason Bloom) است که توسط کمپانی یونیورسال استودیوز (Universal Pictures) در تاریخ های 11 مارس 2020 (بریتانیا) و 13 مارس 2020 (ایالات متحده آمریکا) اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون بتی گیلپین (Betty Gilpin)، هیلاری سوانک (Hilary Swank)، ایکه بارینهولتز (Ike Barinholtz)، وین دووال (Wayne Duvall)، ایتن ساپلی (Ethan Sapley)، اما رابرتس (Emma Roberts)، کریستوفر بری (Christopher Barry)، استرجیل سیمسن (Sturgill Simpson)، کیت نولین (Kit Nolin)، ایمی مدیگان (Amy Madigan)، رید بیرنی (Reed Byrne)، گلن هاوتون (Glenn Houghton)، استیو کولتر (Steve Coulter)، دین جی. وست (Religion J. West) و وینس پیسانی (ince Pisani) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تاکنون کاندیدای دریافت 3 جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. هزینه ساخت این فیلم ترسناک 14 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 11 میلیون دلاری رسیده است.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 415 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 785 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی شکار

 

تریلر فیلم هیجان انگیز The Hunt

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا