فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Captain America: Civil War 2016

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم خارجی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» با کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Captain America: Civil War 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Captain America: Civil War 2016

 

اطلاعات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

نام فیلم: Captain America: Civil War
کارگردان: آنتونی روسو و جو روسو  – Anthony Russo, Joe Russo 
امتیاز: IMDb 8.0/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 148 دقیقه
توضیحات: این فیلم با فروش بیش از 1٫1 میلیارد دلار به پرفروش ترین فیلم سال 2016، 21امین فیلم پر فروش تاریخ و هشتمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تبدیل شد و 6 مه 2016 میلادی در آمریکا به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس اکران شد.

 

خلاصه داستان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

  • بعد از اتفاقات انتقام‌جویان: عصر اولتران، دولتهای جهان قانونی را وضع میکنند که طی آن فعالیتهای تمامی ابرقهرمانان کنترل میشوند و آنها بایستی برای دولت کار کنند. اما کاپیتان آمریکا و مرد آهنی که در مورد این قانون نظرات متفاوتی دارند، مقابل یکدیگر می‌ ایستند و جنگی نفس گیر رخ میدهد و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Captain America: Civil War

  • کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (به انگلیسی: Captain America: Civil War‎) اسم فیلمی ابرقهرمانی در سبک اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو (Anthony Russo, Joe Russo) و تهیه کنندگی کوین فایگی (Kevin Feige) است که براساس شخصیت کاپیتان آمریکا در کمیکهای مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم دنبالهٔ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (2011) و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (2014) و سیزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول میباشد. کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) فیلمنامه این فیلم را با استفاده از کمیک «جنگ داخلی» نگاشته‌ اند. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کریس ایوانز (Chris Evans)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، سباستین استن (Sebastian Stan)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، امیلی ونکمپ (Emily VanCamp)، دان چیدل (Don Cheadle)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، پل بتانی (Paul Bettany)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، پل راد (Paul Rudd)، فرانک گریلو (Frank Grillo)، تام هالند (Tom Holland)، ویلیام هرت (William Hurt) و دانیل برول (Daniel Brühl) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. آماده‌ سازی این فیلم در اواخر 2013 توسط مارکوس و مک‌فیلی آغاز شد و اوایل سال 2014 برادران روسو به خاطر واکنشهای مثبت به سرباز زمستان برای ساخت این دنباله استخدام شدند. در اکتبر 2014، اعلام شد کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی عنوان این فیلم خواهد بود و رابرت داونی جونیور به بازیگران اضافه شد و در ماههای بعدی بازیگران دیگر فیلم اعلام شدند. فیلمبرداری این فیلم در آوریل 2015 در پاین ‌وود استودیوز در شهرستان فایت، جورجیا آغاز شد و ادامه کار فیلمبرداری در برلین، پورتوریکو و ایسلند انجام شد و در اوت 2015 در آلمان به پایان رسید.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 658 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.3 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله موسسه با حجم 133 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

 

تریلر فیلم اکشن Captain America: Civil War

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا