فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Cassandra Crossing 1976

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم «گذرگاه کاساندرا» با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Cassandra Crossing 1976
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Cassandra Crossing 1976

 

اطلاعات فیلم خارجی گذرگاه کاساندرا 

نام فیلم: The Cassandra Crossing
کارگردان: جرج پی کوزماتوس – George P. Cosmatos 
امتیاز: IMDb 6.4/10
ژانر: درام | کلاسیک | اکشن
تاریخ انتشار: 1976
کشور سازنده: بریتانیا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 129 دقیقه
توضیحات: اسم این پل از نام کاساندرای، پیشگوی افسانه‌ای، گرفته شده که مردم محل با مرتبط دانستن آینده این پل با افسانه‌ ها، با این باور که این پل سالها پیش از این باید فرو می ‌ریخته، محل اطراف این پل را ترک کرده‌اند.

 

خلاصه داستان فیلم درام گذرگاه کاساندرا 

  • موضوع این فیلم درباره یک تروریست سوئدی است که با باکتری طاعون آلوده شده و باعث آلودگی مسافران یک قطار می شود. ارتش آمریکا این قطار را مهر و موم می کند و تصمیم دارد آن را به یک خط متروکه راه آهن بفرستد. این خط از پلی فولادی به اسم گذرگاه کاساندارا می گذرد که از سال 1948 دیگر از آن استفاده نشده و احتمال این که با گذر قطار فرو بریزد بسیار زیاد است و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم اکشن The Cassandra Crossing 

  • گذرگاه کاساندرا (به انگلیسی: The Cassandra Crossing) اسم فیلمی در سبک درام، کلاسیک و اکشن به کارگردانی جرج پی کوزماتوس (George P. Cosmatos)، نویسندگی تام منکویتز (Tom Mankiewicz) و تهیه کنندگی کارلو پونتی (Carlo Ponti) است که در تاریخ 8 اکتبر 1976 میلادی در بریتانیا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون برت لنکستر (Burt Lancaster)، ریچارد هریس (Richard Harris)، اوا گاردنر (Ava Gardner)، سوفیا لورن (Sophia Loren)، مارتین شین (Martin Sheen)، لی استراسبرگ (Lee Strasberg)، لایونل استندر (Lionel Stander)، او.جی. سیمپسون (O. J. Simpson)، استفانو پاتریتسی (Stefano Patrizi)، آنجلا گودوین (Angela Goodwin) و رنتسو پالمر (Renzo Palmer) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام 3 تا 6 میلیون دلار بوده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جری گلدسمیت (Jerry Goldsmith) است و انیو گوارنیری (Ennio Guarnieri) تدوین آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود با کیفیت 480p با حجم 710 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 118 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 118 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی گذرگاه کاساندرا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا