فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Ender’s Game 2013 با کیفیت عالی

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم خارجی «اندرز گیم (بازی اندر)» با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Ender’s Game 2013 با کیفیت عالی
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Ender’s Game 2013 با کیفیت عالی

 

اطلاعات فیلم سینمایی اندرز گیم «بازی اندر»   

نام فیلم: Ender’s Game
کارگردان: گوین هود – Gavin Hood 
امتیاز: IMDb 6.7/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی | هیجان انگیز 
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 114 دقیقه
توضیحات: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن اندرز گیم «بازی اندر» 

  • موضوع این فیلم درباره کودکی نابغه به اسم ایسا باترفیلد در نقش اندرو (اندر ویگین) است که به مدرسه‌ای پیشرفته در فضا اعزام شده تا به همراه دیگر نوجوانان برای رودررویی با تهاجم بیگانگان در آینده آماده شود و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن هیجان انگیز را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی Ender’s Game 

  • اندرز گیم «بازی اندر» (به انگلیسی: Ender’s Game) اسم فیلمی در سبک اکشن، علمی تخیلی، ماجراجویی و هیجان انگیز آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی گوین هود (Gavin Hood) است که بر پایه رمانی با همین اسم، به قلم اورسن اسکات کارد (Orson Scott Card) ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون هریسون فورد (Harrison Ford)، بن کینگزلی (Ben Kingsley)، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)، آرامیس نایت (Aramis Knight )، آسا باترفیلد (Asa Butterfield)، ویولا دیویس (Viola Davis)، سورج پارتا (Suraj Partha) و مویز آریاس (Moisés Arias) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. اکران اول اندرز گیم «بازی اندر» در 24 اکتبر 2013 در کشور آلمان، و سپس یک روز بعد در بریتانیا و ایرلند به نمایش درآمد و در آمریکا اول نوامبر 2013 بود. هزینه ساخت این فیلم اکشن 110 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 125 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از استیو جابلونسکی (Steve Jablonsky) است و دونالد مک آلپین (Donald McAlpine) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای اندرز گیم «بازی اندر»

  • فایل فیلم اندرز گیم «بازی اندر» بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 920 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.8 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 104 مگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم علمی تخیلی اندرز گیم «بازی اندر»

 

تریلر فیلم هیجان انگیز Ender’s Game 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا