فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Guardians of the Galaxy 2014

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان» با کیفیت بلوری 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Guardians of the Galaxy 2014
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Guardians of the Galaxy 2014

 

اطلاعات فیلم خارجی نگهبانان کهکشان 

نام فیلم: Guardians of the Galaxy
کارگردان: جیمز گان – James Gunn 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: اکشن | علمی تخیلی | ماجراجویی 
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 121 دقیقه
توضیحات: این فیلم نامزد اسکار بهترین جلوه های ویژه و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم نگهبانان کهکشان 

  • موضوع این فیلم درباره پنج ابرقهرمان بین کهکشانی است که برای مقابله با یک نیروی شیطانی که قصد نابودی کهکشان را دارد، متحد شده و گروه نگهبانان کهکشان را تشکیل می دهند و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم ابرقهرمانی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Guardians of the Galaxy 

  • نگهبانان کهکشان (به انگلیسی: Guardians of the Galaxy) اسم فیلمی ابرقهرمانی در سبک اکشن، علمی تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) و تهیه‌کنندگی کوین فایگی (Kevin Feige) است. جیمز گان فیلمنامه این فیلم را به همراهی نیکول پرلمن (Nicole Perlman) نوشته است. این فیلم بر پایه مجموعه کتابهای مصوری به همین اسم که توسط کمپانی مارول کامیکس (Marvel Comics) منتشر گردیده ساخته شده و استودیوی مارول (Marvel) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته ‌است. نگهبانان کهکشان دهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که در نظر منتقدان و گیشه موفق بود و موفق شد در سرتاسر جهان بیش از 773 میلیون دلار بفروشد و جزء سومین فیلم پرفروش 2014 و 25امین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ شود. دنبالهٔ این فیلم با عنوان «نگهبانان کهکشان بخش 2» 5 مه 2017 منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون کریس پرت (Chris Pratt)، زویی سالدانیا (Zoe Saldana)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، وین دیزل (Vin Diesel)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، لی پیس (Lee Pace)، مایکل روکر (Michael Rooker)، کارن گیلان (Karen Gillan)، جایمن هانسو (Djimon Hounsou)، جان سی ریلی (John C. Reilly)، گلن کلوز (Glenn Close) و بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فرش قرمز نگهبانان کهکشان 21 ژوئیه 2014 در هالیوود برگزار شد و 1 اوت 2014 این فیلم در سینماهای ایالات متحده به صورت دوبعدی و سه‌بعدی اکران گردید. موسیقی متن این فیلم اثری از تایلر بیتس (Tyler Bates) است و بن دیویس (Ben Davies) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم نگهبانان کهکشان

  •  کسری کیانی، شروین قطعه ای، تورج مهرزادیان، شراره حضرتی، امیر منوچهری، شیلا اژیر، صنم نکواقبال، نازنین یاری، دلارام شکوهی، بیژن علیمحمدی، امیر حکیمی، شایان شام بیاتی، شهراد بانکی، مجید صیادی، حامد عزیزی و مهدی امینی است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 471 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 969 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 109 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم اکشن نگهبانان کهکشان

 

تریلر فیلم ماجراجویی Guardians of the Galaxy 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا