فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی Hacksaw Ridge 2016

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «ستیغ جهنمی» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی Hacksaw Ridge 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تاریخی Hacksaw Ridge 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی ستیغ جهنمی

نام فیلم: Hacksaw Ridge
کارگردان: مل گیبسون – Mel Gibson
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: درام | جنگی | تاریخی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 139 دقیقه
توضیحات: بنیاد فیلم آمریکا ستیغ جهنمی را به عنوان بهترین فیلم سال 2016 میلادی معرفی کرد. این فیلم در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار کاندید 6 اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود که تنها توانست 2 جایزه بهترین صداگذاری و بهترین تدوین را بدست آورد.

 

خلاصه داستان فیلم ستیغ جهنمی

  • موضوع این فیلم براساس داستان واقعی یک مخالف جنگ در ارتش آمریکا به اسم «دزموند داس» است که حاضر نمیشود سلاحی حمل کند، اما طی نبرد «اوکیناوا» در جنگ جهانی دوم با وجود شلیکهای مداوم دشمن، یک تنه جان بیش از 75 نفر از هم رزمانش را نجات میدهد و در نتیجه موفق به دریافت مدال افتخار از دستان رئیس ‌جمهور «هری ترومن» میشود ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم تاریخی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Hacksaw Ridge 

  • ستیغ جهنمی یا ستیغ هک‌سا (به انگلیسی: Hacksaw Ridge‎) اسم فیلمی در سبک درام، تاریخی و جنگی به کارگردانی مل گیبسون (Mel Gibson) و نویسندگی اندرو نایت (Andrew Knight) و رابرت شنکن (Robert Shanken) و رندل والاس (Randall Wallace) است که توسط کمپانی های سامیت انترتینمنت و لاینزگیت (آمریکای شمالی) در تاریخ 4 نوامبر 2016 میلادی منتشر شد. فیلمنامه این فیلم براساس زندگینامه دزموند داس (Desmond Doss) نگاشته شده ‌است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، وینس وان (Vince Vaughn)، سم ورثینگتون (Sam Worthington)، لوک بریسی (Luke Bracey)، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving)، رایان کر (Ryan Corr)، ترزا پالمر (Teresa Palmer)، ریچارد پایروس (Richard Pyrrhus) و ریچل گریفیتس (Rachel Griffiths) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. تصویربرداری این فیلم در 5 سپتامبر 2015 در نیو ساوت ولز توسط سایمون داگن (Simon Dagen) انجام شده است. مل گیبسون بعد از یک دهه پر و فراز و نشیب و حاشیه‌ هایی که برای زندگی شخصیش ایجاد شد، با این فیلم به پردهٔ نقره‌ ای بازگشته است. ستیغ جهنمی اولین بار در جشنواره ونیز اکران و در پایان با 10 دقیقه تشویق ایستاده مردم مواجه شد. منتقدان هم از فیلم استقبال کرده و آن را در زمره کارهای خوب گیبسون قرار داده‌اند. هزینه ساخت این فیلم جنگی 40 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 175 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از روپرت گرگسون-ویلیامز (Rupert Gregson-Williams) است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 629 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.2 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.2 گیگابایت)

(دانلود صوت دوبله اول با حجم 128 مگابایت)

(دانلود صوت دوبله دوم با حجم 126 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی ستیغ جهنمی

 

تریلر فیلم جنگی Hacksaw Ridge 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا