فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Million Dollar Baby 2004

5/5 - (8 امتیاز)

دانلود فیلم «دختر میلیون دلاری» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Million Dollar Baby 2004
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم Million Dollar Baby 2004

 

اطلاعات فیلم خارجی دختر میلیون دلاری 

نام فیلم: Million Dollar Baby
کارگردان: کلینت ایستوود – Clint Eastwood 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: ورزشی | درام
تاریخ انتشار: 2004
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 133 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم، برنده اسکار بهترین کارگردانی، برنده اسکار بازیگر نقش مکمل مرد، برنده اسکار بازیگر نقش اول زن، نامزد اسکار بهترین تدوین، نامزد اسکار بازیگر نقش اول مرد، نامزد اسکار فیلمنامه اقتباسی، برنده گلدن گلوب بهترین کارگردانی، برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن، نامزد گلدن گلوب بهترین فیلم، نامزد گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد گلدن گلوب بهترین موسیقی شد.

 

خلاصه داستان فیلم دختر میلیون دلاری  

  • موضوع این فیلم درباره دختری به اسم «مگی فیتزجرالد» است که با اصرار فراوان، مربی خود به اسم «فرانکی دان» را که بوکسرهای موفقی به جامعه معرفی کرده؛ متقاعد می کند تا به او شیوهٔ مسابقه را بیاموزد و او را نیز تبدیل به یک قهرمان کند. مگی آنقدر سخت تمرین می کند که راهی مسابقه قهرمانی جهان می شود و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ورزشی درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Million Dollar Baby  

  • دختر میلیون دلاری (به انگلیسی: Million Dollar Baby) اسم فیلمی ورزشی و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) است که توسط کمپانی آمریکایی برادران وارنر (Warner Bros) در تاریخ 15 نوامبر 2004 میلادی منتشر شد. پایان این فیلم مورد انتقاد طرفداران حقوق ناتوانان و معلولان قرار گرفت زیرا آنان معتقد بودند که فیلم مشوق عمل اوتانازی ناتوانان میباشد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون هیلاری سوانک (Hilary Swank)، کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، جی باروشل (Jay Baruchel)، مایک کولتر (Mike Coulter)، برایان اف. اوبرن (Brian F. Obern)، مارگو مارتیندال (Margo Martindal) و ریکی لیندهوم (Ricky Lindom) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم ورزشی 30 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 217 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از کلینت ایستوود (Clint Eastwood) است و تام استرن (Tom Stern) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 530 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 120 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی دختر میلیون دلاری

 

تریلر فیلم ورزشی Million Dollar Baby

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا