فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام A Monster Calls 2016

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «افسانه درخت» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام A Monster Calls 2016
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام A Monster Calls 2016

 

اطلاعات فیلم خارجی افسانه درخت

نام فیلم: A Monster Calls
کارگردان: خوان آنتونیو بایونا – J.A. Bayona 
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: درام | فانتزی
تاریخ انتشار: 2016
کشور سازنده: آمریکا | اسپانیا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 108 دقیقه
توضیحات: این فیلم در سال 2017 میلادی چندین جایزه گویا برد و یکی از پرافتخارترین فیلمهای تاریخ این جوایز محسوب میشود. افسانه درخت در دوازده رشته نامزد شد و توانست 9 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای بایونا و بهترین موسیقی را بدست بیاورد. همچنین موفق شد جایزه امپایر بهترین فیلم فانتزی را نیز در سال 2017 بدست آورد.

 

خلاصه داستان فیلم افسانه درخت

  • موضوع این فیلم درباره پسر بچه ای به اسم «کانر» است که مشکلات زیادی را تحمل می کند. مادر او در حال دست و پنجه نرم کردن با سرطان است و در مدرسه نیز قلدرها دست از سرش بر نمی دارند. با این حال یک شب هیولای درختی غول پیکری نزد او می آید و معامله ای را با کانر انجام می دهد که ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم A Monster Calls

  • افسانه درخت یا هیولایی فرا می‌ خواند (به انگلیسی: A Monster Calls) اسم فیلمی در سبک درام و فانتزی به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا (J.A. Bayona) است که توسط کمپانی فوکس فیچرز (Focus Features) در تاریخ های 10 سپتامبر 2016 (TIFF) و 6 ژانویه 2017 (ایالات متحده آمریکا) منتشر شد. این فیلم محصول مشترک آمریکا و اسپانیا است. فیلمنامه این فیلم براساس رمانی با همین اسم که در سال 2011 میلادی توسط پاتریک نس (Patrick Ness) نوشته شده‌ است به نگارش در آمده و خود پاتریک نس این وظیفه را بر عهده داشته ‌است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون لوئیس مک دوگال (Lewis MacDougall)، لیام نیسون (Liam Neeson)، فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، توبی کبل (Toby Kebbell) و جرالدین چاپلین (Geraldine Chaplin) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم فانتزی 43 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 46 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از فرناندو ولازکوئز (Fernando Velázquez) است و اسکار فورا (Óscar Faura) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. 

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 587 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(صوت دوبله تلویزیون با حجم 100 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی افسانه درخت

 

تریلر فیلم فانتزی A Monster Calls

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا