فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم In the Name of the King 2006

5/5 - (4 امتیاز)

دانلود فیلم «بنام پادشاه» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم In the Name of the King 2006
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم In the Name of the King 2006

 

اطلاعات فیلم خارجی بنام پادشاه

نام فیلم: In the Name of the King
کارگردان: اووه بول – Uwe Boll 
امتیاز: IMDb 3.8/10
ژانر: درام | اکشن | فانتزی | ماجراجویی | مهیج
تاریخ انتشار: 2006
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 127 دقیقه
توضیحات: برای ساخت فیلم بنام پادشاه بودجه‌ای 60 میلیون دلاری اختصاص یافت که با توجه به فروش کلی این فیلم، یک ضرر مالی بزرگ برای سازندگان این فیلم محسوب میشود.، کارگردان و تهیه ‌کننده این فیلم نیز اعلام کرد که این فیلم اولین و آخرین فیلم او با بودجه بالا میباشد.

 

خلاصه داستان فیلم درام بنام پادشاه

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «فارمر» است که برای انتقام مرگ پسرش و همین طور آزاد کردن همسرش که توسط موجوداتی به اسم «کروگها» ربوده شده دست به کار میشود …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی In the Name of the King

  • بنام پادشاه (به انگلیسی: In the Name of the King) اسم فیلمی در سبک اکشن، فانتزی، مهیج، درام و ماجراجویی به کارگردانی و تهیه کنندگی اووه بول (Uwe Boll) و نویسندگی داگ تیلور (Doug Taylor) است که توسط کمپانی های فاکس قرن بیستم (20th Century Studios) و فری‌استایل ریلیسینگ (Freestyle Reeling) در تاریخ 11 ژانویه 2006 میلادی در آمریکا منتشر شد. این فیلم الهام گرفته از بازی ویدئویی با اسم محاصره سیاه‌ چاله ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جیسون استاتهام (Jason Statham)، لیلی سوبیسکی (Leelee Sobieski)، جان ریس-دیویس (John Rhys-Davies)، ران پرلمن (Ron Perlman)، کلر فورلانی (Claire Forlani)، کریستینا لوکن (Kristanna Loken)، متیو لیلارد (Matthew Lillard)، ری لیوتا (Ray Liotta)، برت رینولدز (Burt Reynolds)، برایان جی. وایت (Brian J. White)، مایک دوپود (Mike Dopud)، ویل ساندرسون (Will Sanderson)، تانیا سالنیر (Tania Saulnier)، گابریل راس (Gabrielle Rose)، ترنس کلی (Trance Kelly) و کالین فورد (Colin Ford) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی متن این فیلم اثری از جسیکا ده‌روجی (Jessica Dehroj) و هنینگ لوهنر (Henning Lohner) است و ماتیاس نئومن (Matthias Neumann) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 495 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.0 گیگابایت)

(صوت دوبله تلویزیون با حجم 115 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی بنام پادشاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا