فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام The Selfish Giant 2013

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «غول خودخواه» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام The Selfish Giant 2013
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم درام The Selfish Giant 2013

 

اطلاعات فیلم خارجی غول خودخواه 

نام فیلم: The Selfish Giant
کارگردان: کلیو برنارد – Clio Barnard
امتیاز: IMDb 7.3/10
ژانر: درام | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2013
کشور سازنده: انگلستان
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 91 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده ی جایزه بهترین فیلم اروپایی جشنواره کن، برنده ی جایزه بهترین فیلم جشنواره گنت، برنده ی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم نامه از جشنواره هامپتونس، برنده ی اسب برنزی «بهترین فیلم» جشنواره استکهلم، برنده ی جایزه بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر جوان سال از دایره منتقدین فیلم لندن، برنده ی جایزه بهترین بازیگران جوان و نامزد بهترین فیلم از جشنواره لندن، نامزد دریافت بفتا بهترین فیلم انگلیسی، برنده ی جایزه بهترین فیلم نامه از جشنواره اروپایی سویا و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره ورشو شد.

 

خلاصه داستان فیلم غول خودخواه

  • موضوع این فیلم درباره دو دوست سیزده ساله از طبقه ی کارگر در انگلستان است که به دنبال ثروت و عملی شدن آرزوهایشان گرفتار و درگیر کار با یک فروشنده ی ضایعات محلی و جنایت کار می شوند که منجر به عواقب فاجعه باری می شود و اما ….… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Selfish Giant

  • غول خودخواه (به انگلیسی: The Selfish Giant) اسم فیلمی در سبک درام و هیجان انگیز به نویسندگی و کارگردانی کلیو برنارد (Clio Barnard) و تهیه کنندگی تریسی اوریوردان (Tracy Oriordan) است که توسط کمپانی های آی‌اف‌سی فیلمز (IFC Films) و Pigment Movie Pictures در تاریخ های 16 مه 2013 (کن) و 25 اکتبر 2013 (UK) منتشر شد. این فیلم با الهام از داستانی به همین اسم اثر اسکار وایلد (Oscar Wilde) نویسنده ی مشهور بریتانیایی ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون رالف اینسون (Ralph Ineson)، شان گیلدر (Sean Gilder)، شیوون فینران (Siobhan Finneran)، کانر چاپمن (Conner Chapman)، شان توماس (Shaun Thomas) و استیو ایوتس (Steve Ives) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. موسیقی متن این فیلم اثری از هری اسکات (Harry Scott) است و مایک الی (Mike Eli) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 700 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 47 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

تریلر فیلم سینمایی هیجان انگیز The Selfish Giant

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا