فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Song of Bernadette 1943

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم درام «آواز برنادت» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Song of Bernadette 1943
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The Song of Bernadette 1943

 

اطلاعات فیلم خارجی آواز برنادت 

نام فیلم: The Song of Bernadette
کارگردان: هنری کینگ – Henry King 
امتیاز: IMDb 7.7/10
ژانر: درام | بیوگرافی
تاریخ انتشار: 1943
کشور سازنده: آمریکا 
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 158 دقیقه
توضیحات: این فیلم در سال 1943 برنده 4 جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای جنیفر جونز، جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری، جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم و جایزه اسکار بهترین دستاورد هنری شد. این فیلم همچنین برای 8 جایزه اسکار دیگر، از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم، نامزد بود.

 

خلاصه داستان فیلم آواز برنادت

  • موضوع این فیلم درباره دختری به اسم «برنادت سوبیرو» است که با اعضاى خانواده ‏اش در زندان شهر زندگى می کند. یک روز «برنادت» هنگام جمع کردن هیزم، «مریم باکره» را در غارى می بیند. «مریم مقدس» از او می ‏خواهد که کف غار را بکند تا به آب شفابخش برسد و اما ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Song of Bernadette 

  • آواز برنادت یا آهنگ برنادت (به انگلیسی: The Song of Bernadette) اسم فیلمی در سبک درام و بیوگرافی به کارگردانی هنری کینگ (Henry King)، تهیه کنندگی ویلیام پرلبرگ (William Perlberg) و جرج سیتون (George Seaton) است که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Studios) در تاریخ 21 دسامبر 1943 میلادی در آمریکا منتشر شد. فیلم نامه این فیلم براساس روایتی که فرانتس ورفل از سرگذشت برنادت سوبیرو در رمان آوای برنادت داشته، نوشته است. این رمان در سال 1942 میلادی منتشر شد و یکی از پرفروشترین رمانهای آن زمان بود. ستارگان مشهور و مطرحی همچون جنیفر جونز (Jennifer Jones)، ویلیام آیث (William Eythe)، چارلز بیکفورد (Charles Bickford)، وینسنت پرایس (Vincent Price) و آلن نِیپی‌یر (Alan Napier) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم درام 1.6 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 5 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از آلفرد نیومن (Alfred Newman) است و آرتور سی. میلر (Arthur C. Miller) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p x265 HEVC با حجم 721 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.3 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.4 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 146 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی آواز برنادت

 

تریلر فیلم ماجراجویی The Song of Bernadette 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا