فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The White Buffalo 1977 BluRay

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم «بوفالوی سفید» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The White Buffalo 1977 BluRay
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم The White Buffalo 1977 BluRay

 

اطلاعات فیلم خارجی بوفالوی سفید 

نام فیلم: The White Buffalo
کارگردان: جی.لی تامسون – J. Lee Thompson 
امتیاز: IMDb 6.2/10
ژانر: وسترن | اکشن | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 1977
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 97 دقیقه
توضیحات: برانسون قرارداد ساخت این فیلم را در ژوئیه سال 1975 میلادی امضا کرد. این فیلم در تلویزیون آمریکا تحت عنوان شکار برای کشتن به نمایش در آمد.

 

خلاصه داستان فیلم بوفالوی سفید

  • موضوع این فیلم درباره مردی به اسم «وایلد بیل هیکاک» است که مدام حمله یک بوفالوی سفید را در کابوس هایش می بیند، او به غرب باز می گردد تا به دنبال طلا بگردد. در همین بین رئیس قبیله سو به دهکده شان بر می گردد و میفهمد نوزادش را یک بوفالوی سفید کشته است. او برای باز پس گرفتن نام پر آوازه ی خود، به سفری برای کشتن آن بوفالوی سفید عازم می شود تا جسد دخترش را در پوست آن جانور بپیچید و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم وسترن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم اکشن The White Buffalo 

  • بوفالوی سفید (به انگلیسی: The White Buffalo) اسم فیلمی در سبک وسترن، اکشن و ماجراجویی به کارگردانی جی.لی تامسون (J. Lee Thompson)، تهیه کنندگی دینو د دلارنتیس (Dino De Laurentiis) و نویسندگی ریچارد ساله (Richard Year) است که توسط کمپانی های یونایتد آرتیستس (United Artists) و ویلیج رودشو پیکچرز (Village Roadshow Pictures) در تاریخ 6 مه 1977 در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون چارلز برانسون (در نقش وایلد بیل هیکوک)، ویل سمسون (در نقش اسب دیوانه)، جک واردن (در نقش چارلی زین)، اسلیم پیکنز (در نقش هابیل پیکنی)، کیم نواک (در نقش پوکر جنی شررهرورن)، کلینت واکر (در نقش سوت زدن جک کیلین)، استوارت ویتمن (در نقش وینفرد کاکسی)، جان کارادین (در نقش آموس بریگز) و ران تامپسون (در نقش دلال محبت سگ منجمد) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. هزینه ساخت این فیلم وسترن 6 میلیون دلار بوده است. موسیقی متن این فیلم اثری از جان بری (John Barry) است و پل لومن (Paul Lohmann) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 397 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 792 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.5 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 88 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی وسترن بوفالوی سفید

 

تریلر فیلم جذاب The White Buffalo

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا