فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم خارجی بگذار برود Let Him Go 2020 BluRay

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم جنایی «بگذار برود» با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم خارجی بگذار برود Let Him Go 2020 BluRay
دانلود رایگان فیلم خارجی بگذار برود Let Him Go 2020 BluRay

 

اطلاعات فیلم بگذار برود 

نام فیلم: Let Him Go
کارگردان: توماس بزوچا – Thomas Bezucha 
امتیاز: IMDb 7.1/10
ژانر: جنایی | درام | هیجان انگیز
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 114 دقیقه
توضیحات: این فیلم توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و در اولین روز نمایش خود از 2٬454 سالن سینما 1٫5 میلیون دلار درآمد کسب کرد، از جمله 150٬000 دلار از پیش نمایش‌ های پنجشنبه شب. این فیلم برای اولین بار به 4٫1 میلیون دلار رسید و دومین فیلم متوالی فوکوس فیچرز بود که پس از Come Play هفته قبل در ردیف باکس آفیس قرار گرفت. مخاطبان 66% بالای 35 سال بودند که 52% آن ها زن بودند.

 

خلاصه داستان فیلم بگذار برود

  • موضوع این فیلم درباره یک کلانتر بازنشسته و همسرش است که از مرگ پسرشان ناراحت و غمگین هستند، آن ها برای کم کردن اندوه خود و یافتن تنها نوه ای خود دست به جستجو می زنند …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم جنایی را به صورت زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم با کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Let Him Go

  • بگذار برود (به انگلیسی: Let Him Go) اسم فیلمی در سبک هیجان انگیز، جنایی و درام به کارگردانی و نویسندگی توماس بزوچا ( Thomas Bezucha) است که توسط کمپانی فوکس فیچرز (Focus Features) در تاریخ 6 نوامبر 2020 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. این فیلم براساس رمانی به همین اسم نوشته لری واتسون (Larry Watson) ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون دایان لین (Diane Lane)، کوین کاستنر (Kevin Costner)، لسلی مانویل (Lesley Manville)، کایلی کارتر (Kylie Carter)، بووب استوارت (Boob Stewart)، جفری دونووان (Jeffrey Donovan)، ویل بریتین (Will Brittany) و رایان بروس (Ryan Bruce) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. موسیقی متن این فیلم اثری از مایکل جاکینو (Michael Jacquino) است و جوی گودفر (Guy Godfree) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 401 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 850 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.2 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی بگذار برود

 

تریلر فیلم هیجان انگیز Let Him Go

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا