فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم تولو تولو Tolo Tolo 2020 با زیرنویس فارسی

5/5 - (6 امتیاز)

دانلود فیلم کمدی «تولو تولو» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان فیلم تولو تولو Tolo Tolo 2020 با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم تولو تولو Tolo Tolo 2020 با زیرنویس فارسی

 

اطلاعات فیلم خارجی تولو تولو

نام فیلم: Tolo Tolo
کارگردان: لوکا مدیچی – Luca Medici 
امتیاز: IMDb 6.0/10
ژانر: کمدی | خانوادگی
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: ایتالیا
زبان: ایتالیایی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 85 دقیقه
توضیحات: تولو تولو پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایتالیاست و نهمین فیلم پرفروش سال 2020 است که توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند.

 

خلاصه داستان فیلم تولو تولو

  • موضوع این فیلم درباره مردی ایتالیایی به اسم «پیرفرانچسکو زالونه» است که در کارش شکست خورده و مجبور می ‌شود که برای گذران زندگی ‌اش به عنوان یک پیشخدمت به یک روستای توریستی در آفریقا برود، اما با آمدن داعش به آن منطقه تازه مصیبت ‌های خنده دار او شروع می‌ شود و …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی را به صورت زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم با کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Tolo Tolo

  • تولو تولو (به انگلیسی: Tolo Tolo) اسم فیلمی در سبک کمدی و خانوادگی به کارگردانی لوکا مدیچی (Luca Medici)، تهیه کنندگی پیترو والسکی (Pietro Valsecchi) و نویسندگی پائولو ویرزو (Paolo Virzì) و چیکو زالونه (Checco Zalone) است که توسط کمپانی Taodue Film در تاریخ 1 ژانویه 2020 میلادی در ایتالیا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون سلیمان سیلا (Souleymane Sylla)، چیکو زالونه (Checco Zalone)، ماندا توره (Manda Toure)، ناصر سعید بیریا (Nassor Said Birya)، باربارا بوشه (Barbara Bushe)، الکسیس میکالیک (Alexis Mikalik)، آریانا اسکومینا (Ariana Escomina) و آنتونلا آتیلی (Antonella Atili) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. هزینه ساخت این فیلم کمدی 20 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماها به‌ فروش 52.2 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از چیکو زالونه (Checco Zalone) است.

 

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 393 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 639 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.1 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی خانوادگی تولو تولو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا