فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم سن آندریاس San Andreas 2015 با کیفیت عالی

4.7/5 - (7 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم «سن آندریاس» با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سن آندریاس San Andreas 2015 با کیفیت عالی
دانلود رایگان فیلم سن آندریاس San Andreas 2015 با کیفیت عالی

 

اطلاعات فیلم خارجی سن آندریاس 

نام فیلم: San Andreas
کارگردان: برد پیتون – Brad Peyton 
امتیاز: IMDb 6.1/10
ژانر: اکشن | مهیج | درام | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2015
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 114 دقیقه
توضیحات: این فیلم مانند اکثر فیلمهای ژانر فاجعه با واکنش ضد و نقیض منتقدان همراه بود و توانست نمره 43/100 براساس 42 نقد در وب‌گاه متاکریتیک دریافت کند. اما برخلاق منتقدان، تماشاگران از فیلم استقبال بسیار خوبی کردند. 

 

خلاصه داستان فیلم درام سن آندریاس

  • موضوع این فیلم درباره خلبان ماهری به اسم «ری» است که در نیروی امداد خدمت میکند. وضعیت خانوادگی او چندان خوب نیست. ری دختر کوچک خود را در یک حادثه وحشتناک و تلخ از دست داده و در آستانه طلاق از همسرش است و تنها با دختر بزرگترش که بلیک نام دارد لحظات خوبی را سپری میکند. در این میان گروهی از دانشمندان در حال بررسی بر روی لرزه‌های اخیر در گسل سن آندریاس هستند، اما زلزله بسیار زودتری از چیزی که تخمین میزنند به وقوع میپیوندد و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم مهیج San Andreas 

  • سن آندریاس (به انگلیسی: San Andreas) اسم فیلمی در سبک اکشن، درام، مهیج و ماجراجویی به نویسندگی کارلتون کیوس (Carlton Keys)، کارگردانی برد پیتون (Brad Peyton) و تهیه کنندگی هیرام گارسیا (Hiram Garcia) و تریپ وینسون (Trip Vinson) است که توسط کمپانی وارنر برادرز (Warner Bros) در تاریخ 29 می 2015 میلادی در آمریکا اکران عمومی شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کارلا گوجینو (Carla Gugino)، الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario)، یوان گریفید (Ioan Gruffudd)، آرچی پنجابی (Archie Panjabi)، هوگو جانستون-برت (Hugo Johnstone-Burt)، آرت پارکینسون (Art Parkinson)، ویل یان لی (Will Yun Lee)، ماریسا نتلینگ (Marissa Neitling)، پل جیاماتی (Paul Giamatti)، کایلی مینوگ (Kylie Minogue)، تاد ویلیامز (Tad Williams)، کالتن هاینز (Colton Haynes)، مورگان گریفین (Morgan Griffin) و مت آلفردا (Matt Gerald) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری این فیلم توسط استیو یدلین (Steve Yedlin) از 22 آوریل 2014 در کوئینزلند شروع شد و در 27 ژوئیه در سن فرانسیسکو به پایان رسید. مراحل پس از تولید این فیلم به خاطر حجم بسیار زیاد تصویرسازی کامپیوتری و جلوه‌های ویژه بسیار طولانی شد. این فیلم با بودجه بسیار سنگین 110 میلیون دلاری ساخته شد و مجموع فروش جهانی آن نزدیک به 500 میلیون دلار رسید. موسیقی متن این فیلم اثری از اندرو لاکینگتون (Andrew Lakington) است.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 479 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 910 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.9 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 103 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی سن آندریاس

 

تریلر فیلم اکشن San Andreas

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا