فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم هندی عاشقانه دل بیچاره Dil Bechara 2020

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم کمدی «دل بیچاره» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان فیلم هندی عاشقانه دل بیچاره Dil Bechara 2020
دانلود رایگان فیلم هندی عاشقانه دل بیچاره Dil Bechara 2020

 

اطلاعات فیلم دل بیچاره 

نام فیلم: Dil Bechara
کارگردان: میوکیش چابرا – Mukesh Chhabra 
امتیاز: IMDb 9.5/10
ژانر: درام | عاشقانه | کمدی
تاریخ انتشار: 2020
کشور سازنده: هندوستان 
زبان: هندی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 181 دقیقه
توضیحات: این فیلم تبدیل به یک اثر به یاد ماندنی از سوشانت سینگ سوپر استار محبوب هندوستان شد و تقریبا دل تمام مردم را تسخیر کرد. این فیلم از همه لحاظ عالی بود با داستانی که فقط این بازیگر نسل جوان از عهده ی آن بر می آمد، خط داستانی و موسیقی فیلم نیز بسیار دلنشین و کمی غمگین است. 

 

خلاصه داستان فیلم دل بیچاره

  • موضوع این فیلم درباره دختری به اسم «کیزی» است که از بیماری سرطان رنج میبرد و بزودی میمیرد. کیزی که دچار روزمرگی شده و امیدی به زندگی ندارد، در گروهی حمایتی با پسری به اسم «منی» آشنا میشود که او نیز مانند وی بیماری لاعلاجی دارند و این دو عاشق هم میشوند ..… هم اکنون شما میتوانید این فیلم عاشقانه را به صورت زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم با کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم Dil Bechara

  • دل بیچاره (به انگلیسی: Dil Bechara) اسم فیلمی هندی در سبک درام، عاشقانه و کمدی به کارگردانی میوکیش چابرا (Mukesh Chhabra) است که توسط کمپانی فاکس استار استودیوز (Fox STAR Studios) سال 2020 میلادی در هندوستان منتشر شد. نویسندگی این فیلم را شاشانک کیتان (Shashank Khaitan) و سوپروتیم سنگوپتا (Suprotim Sengupta) بر عهده داشته اند. فیلم دل بیچاره براساس رمان بخت پریشان اثر جان گرین (John Green) ساخته شده است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون سوشانت سینگ راجپوت (Sushant Singh Rajput)، سنجنا سنگھی (Sanjana Sanghi)، ساحیل وحید (Sahil Vaid)، ساسواتا چترجی (Saswata Chatterji) و سواستیکا موکرجی (Swastika Mukherjee) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته ‌اند. موسیقی متن این فیلم اثری از ای.آر. رحمان (E.R. Rahman) است و ساتیاجیت پنده (Satyajit Pande) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 629 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 921 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p HQ با حجم 2.4 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی دل بیچاره

 

تریلر فیلم درام Dil Bechara

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا