فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 WEB-DL

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 WEB-DL

دانلود رایگان فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 WEB-DL
دانلود رایگان فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 WEB-DL

 

دانلود فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020

نام فیلم: بلادشات – Bloodshot
امتیاز: IMDb 5.7/10
ژانر:  اکشن، درام، علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2020
زبان:  دوبله فارسی + انگلیسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان:  109 دقیقه
توضیحات: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

 

خلاصه داستان فیلم بلادشات

فیلم درباره‌ی مردی به نام ری گریسون می‌باشد که به نوعی یک سرباز کشته شده محسوب می‌شود اما طی یک برنامه‌ای او دوباره وارد دنیای ابرقدرت‌ها می‌شود و به جنگیدن ادامه می‌دهد. اما…

 

درباره فیلم بلادشات Bloodshot

فیلم سینمایی بلادشات (Bloodshot) فیلمی در ژانر ابرقهرمانی، اکشن، تخیلی و دراماتیک به کارگردانی دیو ویلسون است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط جف وادلو و اریک هیزرر بر اساس شخصیتی به همین نام از انتشارات ولیانت کامیکس به رشته تحریر درآمده است. تهیه کننده این فیلم قبلا فیلم دیدنی سریع و خشن: هابز و شاو را ساخته بود. از بازیگران آن می‌توان به وین دیزل، ایزا گونزالس، سم هیوین، توبی کبل، تلولا رایلی، لامورن موریس، سیدهارث دنانجای، تایرل میر، الکس آن لاس، کلاید بِرنینگ، جرمی بودو، اَلکساندِر هرناندز، یوهانس هاوکور یوهانسن و گای پیرس اشاره کرد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی و مهیج را هم اکنون با لینک مستقیم رایگان از سایت نماگرد با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

ستاره اصلی این فیلم وین دیزل است که بدون شک یکی از علت های جالب تر شدن آن می باشد، و بطور قطع بیشتر کسانی که برای تماشای Bloodshot به پای گیشه ها می روند بخاطر همین ستاره خواهد بود. دیزل در این فیلم اکشن و مهیج مردی به نام ری گریسون را به تصویر کشیده، یک ارتشی که بعد از مرگش با فناوری بعنوان یک ابرسرباز قدرتمند به زندگی بازمیگردد. گای پیرس یکی دیگر از ستاره های این فیلم است که وی را بیشتر بخاطر حضور در عناوینی مثل Memento (یادگاری) محصول ۲۰۰۰، L.A. Confidential (محرمانه لس آنجلس) محصول ۱۹۹۷ و همچنین Iron Man 3 (مرد آهنی) می شناسیم. او در نقش شخصیتی به نام دکتر امیل هارتینگ ظاهر شده، دانشمندی که آزمایش های خودش را بر روی گریسون انجام می دهد و کسی است که او را به زندگی بازمیگرداند، امیل نقش مهمی در حوادث فیلم دارد. فیلم بلا فاصله بعد پخش در سایت ایران فیلم قرار خواهد گرفت.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.88 گیگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1000 مگابایت)

(دانلود نسخه x265 با حجم 746 مگابایت)

(دانلود نسخه 480p با حجم 501 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

تیزر فیلم Bloodshot | بلادشات

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا