فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان فیلم سینمایی من هنوز آلیس هستم Still Alice 2014

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود دوبله فارسی فیلم «من هنوز آلیس هستم» با کیفیت عالی 

دانلود رایگان فیلم سینمایی من هنوز آلیس هستم Still Alice 2014
دانلود رایگان فیلم سینمایی من هنوز آلیس هستم Still Alice 2014

 

اطلاعات فیلم خارجی من هنوز آلیس هستم  

نام فیلم: Still Alice
کارگردان: ریچارد گلتزر | واش وستمورلند – Richard Glatzer | Wash Westmoreland
امتیاز: IMDb 7.5/10
ژانر: درام | خانوادگی
تاریخ انتشار: 2014
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 100 دقیقه
توضیحات: این فیلم برنده ی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم من هنوز آلیس هستم 

  • موضوع این فیلم درباره زندگی زنی جوان به اسم دکتر آلیس هاولند (جولیان مور) که استاد زبان شناسی دانشگاه کلمبیا آمریکا است. او زندگی خیلی خوب و خانواده شادی دارد و از خوشبختی اش بسیار لذت میبرد تا اینکه متوجه میشود برخی چیزها را نمیتواند به خاطر بیاورد. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی او بسیار حواس پرت میشود تا اینکه متوجه میشود بیماری آلزایمر گرفته است و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم درام را به صورت دوبله فارسی و دو زبانه همراه زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم درام Still Alice 

  • من هنوز آلیس هستم (به انگلیسی: Still Alice) اسم فیلمی در سبک درام و خانوادگی به نویسندگی و کارگردانی مشترک ریچارد گلتزر و واش وستمورلند (Richard Glatzer, Wash Westmoreland) است که توسط کمپانی کلاسیک تصاویر سونی (Sony Pictures Classics) در تاریخ 8 سپتامبر 2014 میلادی در آمریکا منتشر شد. فیلمنامه این فیلم براساس رمانی به همین اسم نوشته لیزا جنوا (Lisa Genova) به رشته تحریر در آمده است. هزینه ساخت این فیلم درام 5 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 43 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از دنیس لنویر (Denis Lenoir) است و ایلان اشکری (Ilan Eshkeri) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ریچارد گلتزر که در سال 2011 به بیماری نورونهای حرکتی مبتلا شده بود در حین ساخت فیلم فوت کرد و ادامه فیلم را همسرش واش وستمورلند ساخت. سازندگان من هنوز آلیس هستم این فیلم را تقدیم به روح ریچارد گلتزر کرده اند. ستارگان مشهور و مطرحی همچون الک بالدوین (Alec Baldwin)، هانتر پریش (Hunter Parrish)، جولیان مور (Julianne Moore)، کیت باسورث (Kate Bosworth)، شین مکری (Shane McRae) و کریستن استوارت (Kristen Stewart) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

نقد و بررسی فیلم Still Alice 2014

  • بیماری آلزایمر یکی از مهلک ترین بیماریهای شناخته شده میباشد که باعث فراموشی انسان میشود، بطوریکه وی قادر به شناسایی محیط اطراف خود و افراد در کنارش نیست. در سینما نیز فیلمهای بسیاری درباره بیماری آلزایمر ساخته شده که از جمله مهمترین و معروفترین آن ها میتوان به فیلم «عشق» به کارگردانی میشائیل هانکه (Michael Haneke) اشاره کرد. « استیل آلیس 2014 » اسم جدیدترین فیلمی است که به بیماری آلزایمر میپردازد اما با این تفاوت که اینبار به بیماری آلزایمر زودرس پرداخته شده است. این فیلم آلیس با استقبال نسبتا خوب منتقدان و تماشاگران همراه شد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 812 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.6 گیگابایت)

(نسخه دوبله فارسی)

(دانلود نسخه 720p x265 با حجم 306 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p x265p با حجم 925 مگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 91 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم خانوادگی من هنوز آلیس هستم

 

تریلر فیلم زیبای Still Alice

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا