فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001

5/5 - (9 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «ارباب حلقه ها ۱ (یاران حلقه)» با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001
دانلود فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001

 

اطلاعات فیلم خارجی ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه»

نام فیلم: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
کارگردان: پیتر جکسون – Peter Jackson 
امتیاز: IMDb 8.8/10
ژانر: اکشن | درام | ماجراجویی | فانتزی | علمی تخیلی
تاریخ انتشار: 2001
کشور سازنده: آمریکا | نیوزلند
زبان: انگلیسی | فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 178 دقیقه
توضیحات: این فیلم جزء 250 فیلم برتر IMDB رتبه 11 را به خود اختصاص داده و برنده 4 جایزه اسکار و کاندیدای دریافت 9 جایزه اسکار دیگر شده است.

 

خلاصه داستان فیلم ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه» 

  • موضوع این فیلم درباره یک حلقه‌ی باستانی که قرنها پیش گم شده، حالا دوباره پیدا شده و از دست سرنوشت، به هابیتی جوان بنام فرودو رسیده است. وقتی که گندالف می فهمد که این حلقه، همان حلقه یگانه ارباب تاریکی، سائورون است، فرودو مجبور می شود این حلقه را به کوه نابودی برده و آن را از بین ببرد. با این وجود او تنها نمی رود و در این راه هشت یار دیگر به او در انجام ماموریتش کمک می کنند. یاران حلقه باید از وسط کوهها، جنگلها، برف و تاریکی عبور کنند و با نیروهای شرور تاریکی در میان راهشان مقابله کنند و اما ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم اکشن هیجان انگیز را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

  • ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه» (به انگلیسی: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) اسم فیلمی در سبک اکشن، درام، ماجراجویی، فانتزی و علمی تخیلی به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) است که توسط کمپانی New Line Cinema در تاریخ 19 دسامبر 2001 در آمریکا و نیوزلند منتشر شد. هزینه ساخت این فیلم اکشن 93 میلیون دلار بوده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 871 میلیون دلاری رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از هوارد شارد (Howard Shore) است و اندرو لزنی (Andrew Lesnie) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. ستارگان مشهور و مطرحی همچون ارلاندو بلوم (Orlando Bloom)، کریستوفر لی (Christopher Lee)، هوگو بافی (Hugo Weaving)، دومینیک مونگان (Dominic Monaghan)، بیلی بوید (Billy Boyd)، الیاس وود (Elijah Wood)، یان مک کلن (Ian McKellen)، لیو تایلر (Liv Tyler)، ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen)، شان آستین (Sean Astin) و کیت بلانشت (Cate Blanchett) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه» 

  • فایل فیلم ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه» بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 720p با حجم 2.0 گبگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 3.7 گبگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 209 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم ارباب حلقه ها ۱ «یاران حلقه»

 

تریلر فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا