فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم احمق ها در کنار دریا Saps at Sea 1940

5/5 - (7 امتیاز)

دانلود فیلم «احمق ها در کنار دریا » با لینک مستقیم و کیفیت خوب

دانلود دوبله فارسی فیلم احمق ها در کنار دریا Saps at Sea 1940
دانلود دوبله فارسی فیلم احمق ها در کنار دریا Saps at Sea 1940

 

اطلاعات فیلم احمق ها در کنار دریا

نام فیلم: Saps at Sea
کارگردان: گوردون داگلاس – Gordon Douglas
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: کمدی، کلاسیک، اکشن
تاریخ انتشار: 1940
کشور سازنده: آمریکا
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 55 دقیقه
توضیحات: این فیلم موفق شده است امتیاز 7.2 را از سایت معتبر IMDB کسب نماید.

 

خلاصه داستان فیلم اکشن احمق ها در کنار دریا

  • موضوع این فیلم درباره هاردی است که به علت مشکلات روحی و روانی که در کارخانه بوق سازی برایش پیش آمده به دستور دکتر خود همراه با لورل با قایقی به کنار دریا می رود تا آنجا بتواند اعصابش را آرام کند ولی …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم کمدی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت خوب از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم طنز Saps at Sea

  • احمق‌ها در دریا (انگلیسی Saps at Sea) اسم فیلمی در سبک کمدی، کلاسیک، اکشن و زوج هنری به کارگردانی گوردون داگلاس (Gordon Douglas)، نویسندگانی همچون چارلی راجرز (Charley Rogers)، گیلبرت پرات (Gilbert Pratt)، هری لانگدون (Harry Langdon) و تهیه کنندگی هال روچ (Hal Roach) است که در تاریخ 3 می 1928 میلادی در آمریکا منتشر شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون استن لورل (Stan Laurel)، اولیور هاردی (Oliver Hardy)، ریچارد کارمر (Richard Carmer) و جیمز فین لیزون (James Finlayson) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

بیوگرافی لورل و هاردی

  • ‬لورل و هاردی نام زوج کمدین مشهور و مطرح دهه های 20 تا 50 سینمای آمریکا است. استن لورل متولد 16 ژوئن 1890 در انگلستان است و اولیورهاردی متولد 18 ژانویه 1892 در آمریکاست. استن لورل و اولیورهاردی در سال 1919 در کمپانی فاکس قرن بیستم و در فیلم سگ خوشبخت که در 1921 اکران شد، همکاری خود را آغاز کردند و سپس به استدیوی فیلمسازی هالروچ پیوستند. اما اولین فیلم دو نفره آنها «شلوار پوشاندن به فیلیپ» در سال 1927 آغاز همکاری رسمی این دو بود و این همکاری در حدود سی سال ادامه یافت.طنزهای لورل و هاردی در زمان حیات ایشان هیچ گاه نتوانست توجه منتقدین را به خود جلب کند و تنها فیلم جعبه موسیقی محصول 1932 توانست برنده جایزه اسکار فیلم کوتاه شود. اما بر عکس در میان مردم جهان طرفداران زیادی داشتند. اولیورهاردی در 7 آگوست 1957 در 65 سالگی فوت کرد و پس از مرگ هاردی استن لورل به صورت رسمی از حرفه بازیگری کناره گیری کرد اما به علت بیماری زیاد نتوانست در مراسم درگذشت هاردی شرکت کند و گفت (الیور درک می کند).

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 360p با حجم 260 مگابایت)

(دانلود نسخه 480p با حجم 357 مگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم خنده دار احمق ها در کنار دریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا