فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم الیور توئیست Oliver Twist 1948

4.9/5 - (8 امتیاز)

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم زیبای «الیور توئیست» با کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم الیور توئیست Oliver Twist 1948
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم الیور توئیست Oliver Twist 1948

 

اطلاعات فیلم سینمایی الیور توئیست

نام فیلم: Oliver Twist
کارگردان: دیوید لین – David Lean
امتیاز: IMDb 7.8/10
ژانر: درام، جنایی، ماجراجویی
تاریخ انتشار: 1948
کشور سازنده: انگلستان
زبان: انگلیسی – فارسی
زیرنویس فارسی: ندارد
مدت زمان: 116 دقیقه
توضیحات: این فیلم در ردهٔ 46 ام از 100 فیلم برتر بریتانیا است.

 

خلاصه داستان فیلم درام الیور توئیست

  • موضوع این فیلم درباره پسر بچه‏ ى یتیم به اسم اُلیور است که پس از تحمل سختى زندگى در نوانخانه‏ اى، به لندن فرار می کند. او ابتدا به دام عده ‏اى نوجوان جیب ‏بر مى‏ افتد که در خدمت مردى به نام فاگین هستند. تا این که مرد بسیار پولدارى الیور را از مخمصه نجات مى دهد و اما …. هم اکنون شما میتوانید این فیلم سینمایی درام را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم سینمایی Oliver Twist

  • الیور توئیست (به انگلیسی Oliver Twist) اسم فیلمی درام، جنایی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید لین (David Lean) و تهیه کنندگی رونالد نیم (Ronald Nim) است که توسط  رَنک اورگانیزیشن در سال 1948 منتشر شد. این فیلم درام بر اساس رمان مشهور الیور توئیست اثر چارلز دیکنز ساخته شده و دومین اقتباس سینمایی دیوید لین از آثار دیکنز (پس از فیلم آرزوهای بزرگ) محسوب می‌شود. این نسخه از Oliver Twist توسط کارگردانی ارباب حلقه ها Fagin توسط سر آلک گینس به پایان رسیده است.این فیلم بازخوردهای خوبی داشته و رتبه نسبی 100% و نمره نسبی 8.6 از 10 را در پایگاه راتن تومیتوز دارد که بر اساس نقدهای 17 نویسنده و منتقد سینمایی ارزیابی شده ‌است و همگی نقدها نیز مثبت بودند. همچنین این فیلم، پنجمین فیلم محبوب تماشاگران سینما در سال 1949 بود. ستارگان مشهور و مطرحی همچون الک گینس (Alec Guinness)، فرانسیس ال سالیوان (Francis El Sullivan)، رابرت نیوتن (Robert Newton)، جان هاوارد دیویس (John Howard Davis) و هنری ادواردز (Henry Edwards) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

گویندگان دوبله فارسی فیلم الیور توئیست

  • الیور تویست (ناهید امیریان)، فاگین (عزت الله مقبلی)، بیل (حسین عرفانی)، نانسی (رفعت هاشم پور)، آقای بامبل (صادق ماهرو)، اصغر افضلی و …..

 

آموزش دو زبانه فیلم زیبای الیور توئیست

  • فایل فیلم درام الیور توئیست بصورت دو زبانه بوده و هر دو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است. به صورت پیش فرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش می گردد. برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی می توانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار (Media Player Classic) بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه (Navigate) را انتخاب کنید، سپس از شاخه ایجاد شده بر روی (Audio Language) کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید. امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند (Kmplayer) و دستگاه های پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 480p با حجم 541 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 851 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی)

 

مشاهده آنلاین فیلم ماجراجویی الیور توئیست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا