فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود دوبله فارسی فیلم بال‌های فرشته Wings of Desire 1987

4.9/5 - (9 امتیاز)

دانلود رایگان فیلم «بال‌های فرشته» با کیفیت عالی BluRay 

دانلود دوبله فارسی فیلم بال‌های فرشته Wings of Desire 1987
دانلود دوبله فارسی فیلم بال‌های فرشته Wings of Desire 1987

 

اطلاعات فیلم خارجی بال‌های فرشته 

نام فیلم: Wings of Desire
کارگردان: ویم وندرس – Wim Wenders 
امتیاز: IMDb 8.1/10
ژانر: عاشقانه | درام | فانتزی
تاریخ انتشار: 1987
کشور سازنده: فرانسه | آلمان
زبان: دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 128 دقیقه
توضیحات: این فیلم رتبه 41 در بهترینها از نظر منتقد مشهور سینما راجر ابرت، رتبه 114 در برترینهای سال 1987، رتبه 223 در مجموعه 1000 از نظر 1825 منتقد سینما، رتبه 541 در مجموعه منتقدان، رتبه 976 در بهترین 1000 ی که تاکنون ساخته شده است، برنده 18 جایزه و کاندید 11 جایزه را به خود اختصاص داد.

 

خلاصه داستان فیلم درام بال‌های فرشته  

  • موضوع این فیلم درباره یک فرشته است که از زیر نظر گرفتن فعالیت انسانها خسته شده و آرزو دارد به انسان تبدیل شود تا بتواند لذت های روزمره زندگی انسانها و همین طور طعم فانی بودن را بچشد ولی ….. هم اکنون شما میتوانید این فیلم عاشقانه را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی BluRay از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم فانتزی Wings of Desire 

  • بال‌های فرشته «که ترجمه ادبی آن بهشت‌ بر فراز برلین است» (به انگلیسی: Wings of Desire و آلمانی: Der Himmel über Berlin) اسم فیلمی در سبک عاشقانه، درام و فانتزی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی ویم وندرس (Wim Wenders) است که توسط کمپانی های Basis-Film-Verleih GmbH (آلمان غربی) و Argos Films (فرانسه) در تاریخهای 17 مه 1987 در جشنواره فیلم کن و 29 اکتبر 1987 در آلمان غربی منتشر شد. این فیلم هم به صورت سیاه‌ و سفید هم رنگی و هم سپیا فیلمبرداری شده تا دنیایی که توسط فرشته‌ها تجربه می‌شود را به نمایش بگذارد. هزینه ساخت این فیلم درام عاشقانه 5 میلیون مارک آلمان و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 3.2 میلیون دلار آمریکا رسیده است. موسیقی متن این فیلم اثری از یورگن کنیپر (Urgen Knipper) است و آنری آلکان (Henry Alkan) فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی در فستیوال فیلم کن در سال 1987 شد. ستارگان مشهور و مطرحی همچون برونو گانتس (Bruno Ganz)، سولوی دومارتان (Solveig Dommartin)، اتو زاندر (Otto Sander)، کورت بویس (Kurt Boyce) و پیتر فالک (Peter Falk) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

(نسخه دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 530 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.0 گیگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.1 گیگابایت)

(دانلود صوت بصورت جداگانه با حجم 117 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی بال‌های فرشته (بهشت‌ بر فراز برلین)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا