فیلم و سریالفیلم و سریال خارجی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک راهبه The Nun 2018

4.4/5 - (9 امتیاز)

دانلود فیلم رازآلود «راهبه» با لینک مستقیم و کیفیت بلوری

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک راهبه The Nun 2018
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ترسناک راهبه The Nun 2018

 

اطلاعات فیلم خارجی راهبه

نام فیلم: The Nun
کارگردان: کورین هاردی – Corin Hardy 
امتیاز: IMDb 5.7/10
ژانر: ترسناک | رازآلود | هیجان انگیز | ماجراجویی
تاریخ انتشار: 2018
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
زیرنویس فارسی: دارد
مدت زمان: 96 دقیقه
توضیحات:

انتقاد: ارائه خون عیسی توسط شوالیه‌ های صلیبی از بحث‌ های خاص و چالش‌ برانگیز فیلم بوده است. منتقدان می‌ گویند: «فیلم با این صحنه، شوالیه‌ های مسلمان‌ کش را تطهیر میکند. شوالیه ‌های صلیبی قدیس نیستند، تاریخ، از چنین شوالیه ‌هایی به ‌عنوان مسلمان ‌کش ترین افراد یاد می‌ کند و آنان با یک صحنه و آوردن خون عیسی، مقدس نخواهند شد»

 

خلاصه داستان فیلم راهبه

  • موضوع این فیلم درباره کشیشی به اسم «پدر برک» است که دارای گذشته ‎ی ناگوار و تاریکی هست. او برای بررسی علت مرگ مرموز یک راهبه به رومانی فرستاده میشود و اما …… هم اکنون شما میتوانید این فیلم ترسناک را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشایی این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

 

درباره فیلم ماجراجویی The Nun 

  • راهبه (به انگلیسی: The Nun) اسم فیلمی در سبک ترسناک، رازآلود، هیجان انگیز و ماجراجویی به کارگردانی کورین هاردی (Corin Hardy) است که توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در تاریخ های 4 سپتامبر 2018 (تئاتر چینی تی‌ سی ‌ال)  و 7 سپتامبر 2018 (ایالات متحده آمریکا) اکران عمومی شد. فیلمنامه این فیلم نوشته گری دوبرمن (Gary Doberman) بر پایه داستانی از گری دوبرمن (Gary Doberman) و جیمز وان (James Van) می ‌باشد. این فیلم اسپین‌ آف از فیلم احضار 2 است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلمهای احضار به حساب می آید. ستارگان مشهور و مطرحی همچون تیسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، دمیان بیچیر (Demián Bichir)، شارلوت هوپ (Charlotte Hope)، یوناس بلوکت (Jonas Bloquet)، ساندرا تلیس (Sandra Telis)، مایکل اسمایلی (Michael Smiley)، گبریل داونی (Gabriel Downey)، دیوید هوروویچ (David Horowitz) و بانی آرونز (Bonnie Arons) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. راهبه توانست با افتتاحیه 53 میلیون دلاری بیشترین میزان افتتاحیه را از گیشه فروش در میان مجموعه فیلمهای احضار از آن خود کند، پیش از این احضار 2013 با افتتاحیه ای 43 میلیون دلاری این عنوان را به دوش می ‌کشید.

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 480p با حجم 320 مگابایت)

(دانلود نسخه 720p با حجم 702 مگابایت)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.1 گیگابایت)

 

مشاهده آنلاین فیلم سینمایی راهبه

 

تریلر فیلم هیجان انگیز The Nun 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا